شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

وعده استاندار فارس در تشکیل شورای گفت و گو بشارتی نیکو است

شیراز نیوز- کار آفرین برتر و عضو انجمن مدیران صنایع استان فارس با اشاره به اظهارات مهندس افشانی استاندار فارس مبنی بر ایجاد شورای گفت و گوی صنایع گفت : وعده استاندار فارس در تشکیل شورای گفت و گو بشارتی نیکو و بارقه ای امید بخش برای صنایع است.

  ادامه مطلب ...

طرح پُــر کردن چاههای غیر مجاز در فارس توقف ناپذیر است

شیراز نیوز - مجری طرح تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای فارس بیان داشت:پرکردن چاه های غیر مجاز و جلوگیری از اضافه برداشت چاه های مجاز از مهم ترین برنامه های طرح تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی در فارس است که بدون توقف ادامه می یابد.

  ادامه مطلب ...

رییس کل دادگستری فارس : پیشگیری از شکل گیری شایعات از وظایف مهم اصحاب رسانه است


شیرازنیوز- رییس کل دادگستری استان فارس با حضور در معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز فارس گفت : پیشگیری از شکل گیری شایعات و گرایش های نادرست فکری در جامعه از وظایف مهم اصحاب رسانه است .

  ادامه مطلب ...

فرماندار شیراز : ورزش تنها فوتبال نیست

شیراز نیوز- فرماندار شهرستان شیراز با بیان این که ورزش تنها فوتبال نیست،گفت:اگر چه این رشته طرفداران بسیاری دارد اما رشته های ورزشی بسیاری هستند که در صورت حمایت می توانند افتخارات زیادی برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

  ادامه مطلب ...

شمیم دل انگیز شهدای گمنام بار دیگر فضای فارس را عطر آگین می سازد

شیرازنیوز- مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت: این استان در روز بیستم مرداد جاری همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) میزبان 10 شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

  ادامه مطلب ...

حاشیه نگاری خبرنگار ایرنا از همایش پزشکان شیعه در شیراز پاسخ خاص آیت الله حائری شیرازی به سووال خاص یک خبرگزاری خاص


شیراز نیوز - آیت الله محی الدین حائری شیرازی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری روز یکشنبه در مقابل سماجت خبرنگار اعزامی تهران از یکی از خبرگزاری های خاص که پرسشی خاص را چند بار از آیت الله پرسید پاسخی خاص داد.

  ادامه مطلب ...

مسن ترین مدرس دانشگاه همکلاسی دانشجویانش شد

شیراز نیوز- مسن ترین مدرس دانشگاه پیام نور فارس به واسطه علاقه زیاد به کسب علم و دانش، ضمن حفظ کرسی تدریس زبان انگلیسی، در رشته کارشناسی حقوق این دانشگاه نیز در حال تحصیل است.

  ادامه مطلب ...