شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان برای دانش آموزان ابتدایی فارس اجرا می شود

شیرازنیوز- رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به آمار فراوان پوسیدگی دندان در بین دانش آموزان، طرح افزودن فلوراید از اول آبان ماه امسال برای پیشگیری از پوسیدگی برای دانش آموزان ابتدایی فارس اجرا می شود.

  ادامه مطلب ...

زایش گونه در معرض انقراض گوزن زرد در فارس افزایش یافت

شیرازنیوز- مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس از افزایش گونه در معرض انقراض گوزن زرد در استان فارس خبر داد و گفت : در زایش های سال جاری 20 درصد به جمعیت این گونه در معرض انقراض افزوده شده است .

  ادامه مطلب ...

بمناسبت گرامیداشت بیستم مهرماه یاد روز حافظ

بمناسبت گرامیداشت بیستم مهرماه یاد روز حافظ؛

اگر به سالی حافظ دری زند بگشای

شیرازنیوز -بیستم مهرماه در تقویم ملی ایرانیان یاد روزحافظ نام گرفته است و این روز نه تنها در شیراز و استان فارس بلکه در سایر شهرهای کشور و بلکه اقصی نقاط جهان نکو داشته می شود.

  ادامه مطلب ...

زمین لرزه کنار تخته فارس را لرزاند

شیرازنیوز - زمین لرزه ای به بزرگی 4/4 در مقیاس امواج درونی زمینی بامداد یکشنبه منطقه کنار تخته در جنوب غرب استان فارس را لرزاند.

  ادامه مطلب ...

عشایر کوچ رو فارس به سمت قشلاق حرکت کردند

شیراز نیوز- مدیرکل امور عشایر استان فارس گفت: عشایر کوچ رو این استان از هفته قبل کوچ خود به سمت قشلاق و شهرستانهای جنوبی فارس را آغاز کرده اند.

  ادامه مطلب ...

درخواست بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب داراب در خصوص شناسایی قاتل فراری

شیرازنیوز - در پی وقوع قتل در مرداد ماه سال جاری در شهرستان داراب و متواری شدن فرد متهم به قتل، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب داراب از مردم خواست تا در صورت شناسایی و اطلاع از محل اختفای قاتل، مراتب را به مراجع انتظامی یا مقامات قضایی اطلاع دهند.

  ادامه مطلب ...

گرامیداشت یاد روز حافظ با حضور وزیر ارشاد در شیراز

شیراز نیوز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: آیین بزرگداشت یادروز حافظ در روز بیستم مهرماه جاری با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شیراز برگزار خواهد شد.

 
ادامه مطلب ...