شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

واحدهای نیمه تمام مسکن مهر فارس سال 95 تکمیل می شود

شیرازنیوز - مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: تمام واحدهای نیمه تمام مسکن مهر این استان تا پایان سال 95 تکمیل خواهد شد.

  هوشنگ عشایری، روز شنبه در گفت و گو با شیراز نیوز  افزود: کل پروژه های باقیمانده در فارس حدود پنج هزار واحد است که 2 هزار واحد مربوط به شهر صدرا، 2 هزار واحد متعلق به بنیاد مسکن و یک هزار واحد نیز مربوط به اداره کل راه و شهرسازی استان است.
وی، با اشاره به افزایش وام مسکن مهر از 20 و 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان ادامه داد: این افزایش میزان وام به پیمانکاران و مردم کمک خواهد کرد که پروژه های نیمه تمامی که خصوصا در مراحل پایانی با مشکل نقدینگی مواجه بودند به سرعت به اتمام برسد.
عشایری، با اشاره به ارتباط مستقیم مسکن با حوزه اقتصاد جامعه گفت: وقتی فضای نیمه رکود در اقتصاد کشور دیده می شود ایجاد رکود در بازار مسکن هم امری طبیعی است که این رکود ممکن است با افزایش وام مسکن به شکل مقطعی رفع شود.
او بیان کرد: اما رونق واقعی در حوزه مسکن زمانی ایجاد می شود که ساختار اقتصادی کشور به تثبیت برسد و ثبات اقتصادی و رونق کسب و کار ایجاد شود.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: قطعا اگر سرمایه گذاران و مردم به ایجاد ثبات اقتصادی در کشور یقین پیدا کنند با سرمایه گذاری در حوزه مسکن و ساخت و ساز به رونق این بخش و ایجاد اشتغال کمک خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد