شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

کشف بیش از پنج میلیارد ریال کالای قاچاق در دو شهرستان فارس

شیرازنیوز- ماموران انتظامی شهرستان های شیراز و کازرون پنج میلیارد و 920 میلیون ریال کالای قاچاق در این دو شهرستان کشف کردند.

  به گزارش دریافتی روز یکشنبه شیراز نیوز  از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی فارس گفت:
ماموران پلیس آگاهی این استان مطلع شدند یک محموله کالای خارجی قاچاق توسط یک دستگاه خودرو تریلر از استان بوشهر به مقصد استان های مرکزی کشور بارگیری کرده و در حال عبور از جاده های استان فارس است.
سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی ادامه داد: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد خودرو یاد شده، آن را در جاده فیروزآباد - شیراز مشاهده و سپس در اطراف شیراز این خودرو را متوقف کردند.
او اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق از جمله کیف و لباس به ارزش پنج میلیارد ریال کشف و راننده این وسیله نقلیه نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
بنابه گزارش دیگری از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون نیز بیان داشت:
ماموران بخش چنارشاهیجان این شهرستان هنگام گشت زنی در جاده قائمیه - بوشهر به یک دستگاه تریلر شک و آن را متوقف و در بازرسی از آن 23تن برنج فاقد مجوز قانونی کشف شد.
سرهنگ مهرداد مشوق افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق افزون بر 920 میلیون ریال برآورد شده است و در ارتباط با آن یک نفر دستگیر و خودرو تریلر حامل کالای قاچاق نیز توقیف شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد