شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

عضو شورای شهر شیراز: طرح ترافیکی اطراف شاهچراغ (ع) اجرایی شود

شیرازنیوز- عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با هدف رفع مشکلات ترافیکی اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) و فراهم کردن شرایط برای تردد زائران و گردشگران در این محدوده، پیشنهاد می شود که طرح ترافیکی این محدوده اجرایی شود.

  به گزارش خبرنگار شیراز نیوز محمد حق نگر، عصر دوشنبه در یکصد و بیست و نهمین جلسه این شورا افزود: با توجه به اینکه در ماه های منتهی به پایان سال قرار گرفته ایم و تعطیلات نوروز 95 را پیش رو داریم، باید شرایط به گونه ای فراهم شود که زائران و گردشگرانی که به شیراز سفر می کنند و قصد زیارت حرم مطهر را دارند با مشکل مواجه نشوند.
وی ادامه داد: حضور تعداد زیاد گردشگر و مسافر نوروزی در شیراز فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی ها، جاذبه ها و زیبایی های شیراز و خلق یک خاطره خوش در ذهن مسافران است که باید با آمادگی کامل زمینه برای تحقق این مهم را فراهم کنیم.
او گفت: اگر زائران و مسافران نوروزی خاطره خوبی از حضور خود در شیراز داشته باشند می توانند سایر هموطنان را نیز تشویق به حضور در این شهر کنند و این به توسعه صنعت گردشگری شهر کمک خواهد کرد.
وی، از شهرداری شیراز و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) خواست که با هم افزایی و همراهی، ضمن افزایش زیبایی بصری و اجرای مبلمان شهری مطلوب در محدوده حرم مطهر شاهچراغ (ع)، برای کاهش ترافیک این محدوده نیز گام بردارند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد