شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

معاون استانداری فارس: اخبار حوزه انتخابات به موقع اطلاع رسانی شود

شیرازنیوز- معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: اخبارحوزه انتخابات باید به موقع اطلاع رسانی شود و رسانه ها نیز باید در این زمینه امانتداری کنند.

  به گزارش شیراز نیوز  هادی پژوهش جهرمی، روز پنجشنبه در همایش رسانه و انتخابات در شیراز بیان کرد: رسانه ها رابطان بین مردم و حاکمان هستند و اگراین نقش را به خوبی ایفا کنندبه نفع مردم و مسئولان خواهد بود و همچنین شایسته است اگر سوء تدبیری هم در بین مدیران وجود دارد، مطرح شود تا بتوان آن را اصلاح کرد.
وی ادامه داد: مدیران باید در برابر مردم که صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند پاسخگو باشند و باید توجه داشت که در زمان انتخابات پیش رو مردم نامحرم نیستند که نخواهیم اطلاعات مربوط به این رویداد مهم را در اختیار آنها قرار دهیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس بیان داشت: خط قرمز ما در انتخابات قانون است و عدول از آن به معنای خیانت محسوب می شود زیرا بر این باوریم که زمانی اعتماد مردم نسبت به مسئولان افزایش می یابد که مشاهده کنند همه آنان پایبند به قانون هستند.
پژوهش جهرمی افزود: تحمل مردم در مقابل برخی از عملکردهای اشتباه مسئولان دلیلی برای ادامه رفتارهای اشتباه مدیران نیست و آنان باید به این موضوع توجه کافی داشته باشند که اگر مسئولان نظام پایبند به قانون باشند به تبع آن اعتماد مردم نیز نسبت به آنها افزایش خواهد یافت.
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: مردم ما خود را در مقابل انقلاب اسلامی مسئول می دانند و همین پشتوانه قوی مردمی در تمام عرصه ها و صحنه های انقلاب، دشمنان این نظام را به زانو در آورده است و بی شک در دو انتخابات پیش رو (هفتم اسفند 94) حضورپر شور و حداکثری مردم در پای صندوق های رای بار دگر موجب ناامیدی دشمنان ما خواهد شد.

** رسانه ها مردم را به حضور گسترده در انتخابات ترغیب کنند
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فارس نیز در این همایش گفت: ترغیب مردم به حضور گسترده در انتخابات و ایجاد فضای امن و آرام برای زمینه سازی برگزاری انتخابات بسیار حائز اهمیت است و در این میان رسانه ها نقش مهم و بی بدیلی دارند.
احمد رنجبر افزود: رسانه های استان فارس باید در زمان انتخابات اهتمام خود را بر ایجاد فضای آگاهی بخشی و حفظ وحدت و همدلی متمرکز کنند تا شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی در این استان و کشور باشیم.
وی بیان کرد: آماده پاسخگویی به نیازهای مردم و تبیین پرسش های آنان در باره انتخابات در استان فارس و این مهم با ارتباط مستمر و موثر با رسانه ها محقق می شود.
رنجبر با بیان اینکه رسانه ها رسالت مهم هدایت افکار عمومی را بر عهده دارند، اظهارداشت: در دو انتخابات پیش رو مردم و رسانه ها را محرم می دانیم و با مشارکت و همکاری آنها فضای انتخاب مناسب و صحیح در جامعه فراهم می شود.
رنجبر اضافه کرد: همه فعالیت های انتخاباتی از جمله فعالیت های داوطلبان مردمی، برنامه های تبلیغاتی و جزیی ترین امور را با دقت مورد توجه و نظارت قرار می دهیم و اجازه نمی دهیم مطالبات مردم در حوزه انتخابات با مشکل مواجه شود.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان هفتم اسفندماه 94 برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد