شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

نتایج هفته چهاردهم مسابقات فوتبال برتر فارس اعلام شد

شیرازنیوز- هفته چهاردهم مسابقات فوتبال برتر باشگاه های فارس با انجام شش دیدار برگزار و نتایج آن اعلام شد.

  ادامه مطلب ...

امام جمعه مرودشت: عربستان، محور افتراق و اختلاف بین مسلمانان است

شیرازنیوز- امام جمعه مرودشت گفت: به سبب وجود حرمین شریفین در عربستان، این کشور باید خادم مسلمانان باشد اما متاسفانه به محور افتراق و اختلاف بین مسلمانان تبدیل شده است.

به   ادامه مطلب ...

زلزله بیرم فارس هیچگونه خسارتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران فارس :

شیرازنیوز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: خوشبختانه زلزله 4.2دهم ریشتری بامداد شنبه در شهر بیرم در این استان هیچگونه خسارت جانی و مالی بدنبال نداشته است .

  ادامه مطلب ...

مدیر کل ارشاد فارس: نبود نقد در فضای رسانه ای استان شکسته شود

شیرازنیوز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، ضمن انتقاد از نبود فضای نقد در رسانه های این استان گفت: روزنامه های سراسری در فارس تابوی خودساخته نبود نقد در فضای رسانه ای این استان را بشکنند.

  ادامه مطلب ...

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان :ساخت محور لار- جهرم پیشرفت خوبی دارد

شیرازنیوز- مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در بازدید از محور شریانی لار -جهرم اظهار داشت: طول این محور 155 کیلومتر است که 105 کیلومتر آن در حوزه این اداره کل قرار دارد و27 کیلومتر از این پروژه آماده بهره برداری است و هشت کیلومتر نیز در حال احداث است که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

  ادامه مطلب ...

توانمند سازی کشاورزی فارس نیازمند اعتبارات ویژه است

توانمند سازی کشاورزی فارس نیازمند اعتبارات ویژه است

شیرازنیوز- رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس گفت: مقابله با عوارض خشکسالی و توانمندسازی بخش کشاورزی این استان به اعتبارات ویژه و توجه هر چه بیشتر مسئولان نیاز دارد.

  ادامه مطلب ...

تشکل های اهل سنت جنوب ایران و فارس: اعدام شیخ نمر اقدامی ناسنجیده و خطرناک بود

شیرازنیوز - چهارتشکل اهل سنت جنوب ایران و فارس با انتشار بیانیه ای اعلام کردند: قطعا اعدام شیخ نمر باقرالنمر اقدامی بسیار ناسنجیده و خطرناک بوده که بار دیگر امت اسلام را بر لب پرتگاه تفرقه، اختلاف و جنگ های داخلی افکنده است.

  ادامه مطلب ...