شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

سوار کار گراشی قهرمان مسابقات پرش با اسب تهران شد.

شیراز نیوز- مجتبی پور شمسی سوار کار اهل گراش با برتری کامل برابر حریفانش عنوان قهرمانی رقابت های پرش با اسب تهران را از آن خود .

  ادامه مطلب ...

آغاز به کار استاندارجدید فارس/ تجلی شایسته سالاری- سید ضیاء هاشمی *

شیراز نیوز -یکی از رخدادهای سیاسی اجتماعی هفته گذشته کشور (که تصادفا با تحولات تاریخی مذاکرات هسته ای همزمان شد) تعیین استاندار جدید فارس توسط هیات دولت بود.

  ادامه مطلب ...

کشف بیش از 543 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

شیرازنیوز - فرمانده انتظامی استان فارس گفت:ماموران انتظامی فارس 543 کیلوگرم و 803 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در این استان کشف و ضبط کردند.

  ادامه مطلب ...

جشن عروسی در شیراز به عزا تبدیل شد

شیراز نیوز - فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت:شادی جشن عروسی با نمایش اسلحه توسط اقوام داماد در یکی از باغ های مجالس شیراز، مادر بزرگ عروس را به کام مرگ فرستاد.

  ادامه مطلب ...

هواشناسی فارس نسبت به بارشهای پراکنده و رگباری در این استان هشدار داد

شیراز نیوز- مدیرکل هواشناسی استان فارس نسبت به بارشهای پراکنده و رگباری در مناطق مختلف این استان بخصوص نیمه های شمالی و بخش های شرقی تا پایان هفته جاری هشدار داد.

  ادامه مطلب ...

دانشجویان فارس به دوره کشوری طرح ولایت اعزام شدند

شیرازنیوز- مدیر تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان فارس گفت:80 نفر از دانشجویان بسیجی دختر و پسر دانشگاه های این استان برای شرکت در دوره کشوری طرح ولایت به تهران اعزام شدند.

  ادامه مطلب ...

وزیر کشور: برای رفع مشکلات به همدلی و همزبانی نیاز داریم

شیراز نیوز - وزیر کشور که برای معارفه استاندار جدید فارس به شیراز سفر کرده است، دردیدار با امام جمعه این شهر و در جمعی که برخی نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی هم بودند، گفت: همه نمایندگان دلسوز هستند وشایسته است برای رفع مشکلات فارس با همدلی و همزبانی به دولت کمک کنند.

  ادامه مطلب ...