شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان :ساخت محور لار- جهرم پیشرفت خوبی دارد

شیرازنیوز- مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در بازدید از محور شریانی لار -جهرم اظهار داشت: طول این محور 155 کیلومتر است که 105 کیلومتر آن در حوزه این اداره کل قرار دارد و27 کیلومتر از این پروژه آماده بهره برداری است و هشت کیلومتر نیز در حال احداث است که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

  مهندس باقری فرد سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارشیراز نیوز گفت: پروژه باند دوم لار- جهرم از دهکویه به سمت بریز تا کیلومتر 35 فعال است که بیش از 500هزار متر مکعب خاکبرداری و 209هزار متر مکعب خاکریزی و 13 دستگاه پل احداث خواهد شد .
وی بیان کرد : یکی از مشکلات مهم این پروژه حذف گردنه نارنجی لار است که به دلیل حجم زیاد خاکبرداری چندین سال است که بطول انجامیده و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه نیز هر چه زود تر به بهره برداری برسد.
مدیر کل راه و شهرسازی لارستان افزود: حجم خاکبرداری در گردنه نارنجی بیش از 900 هزار متر مکعب است و حجم خاکریزی آن 250 هزار متر مکعب و تعداد 10 دستگاه پل در این محور ساخته یا تعریض خواهد شد .
باقری فرد همچنین از مردم این منطقه خواست انتقاد وپیشنهاد خودرا از طریق پیام کوتاه به شماره 30004866001971 با اداره روابط عمومی اداره کل در میان بگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد