شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

شناگر شیرازی ستاره مسابقات جام فجر پارسیان کشور شد

شیرازنیوز- پارساحکمت شناگر شایسته شیرازی با کسب 9 مدال رنگارنگ و جابه جا کردن سه رکورد به عنوان ستاره مسابقات را به خود اختصاص داد.

  ادامه مطلب ...

افزایش حقوق سال 94 وزندانی شدن رحیمی موضوع مشترک صفحه نخست مطبوعات شیراز

شیرازنیوز- روزنامه های چاپ شیراز دوشنبه موضوع هایی مانند افزایش حقوق و دستمزد کارمندان و کارگران در سال 94 و همچنین خبر انتقال محمدرضا رحیمی به زندان اوین را در صفحه نخست برجسته کردند.

  ادامه مطلب ...

اجرای طرح روشنایی بلوار شهید محلاتی و 45 متری آفرینش شیراز

شیراز نیوز - مدیر امور توزیع نیروی برق منطقه شش شیراز گفت: طرح روشنایی بزرگراه شهید آیت الله محلاتی و بلوار آفرینش، در محدوده تحت پوشش این شرکت، اجرایی و تکمیل شده است.

  ادامه مطلب ...

'باران' از چادر مسافرتی به خانه رفت

شیرازنیوز- 'باران' دختر 9 ماهه ای که هشت ماه از زندگیش را به اتفاق مادر و دو برادرش در چادری مسافرتی در شیراز سپری کرده بود با تلاش سازمان بهزیستی و همت خیرین سرپناهی یافت.

  ادامه مطلب ...

رییس مرکز سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز: فارس در تلفات رانندگی در کشور دوم است


شیراز نیوز - رییس مرکز سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:استان فارس در بین استان های کشور جایگاه مناسبی در تلفات رانندگی ندارد به نحوی که در سال 92 در کشور جایگاه نخست را داشت و در 9 ماهه امسال جایگاه دوم را کسب کرده است .

  ادامه مطلب ...

نگاهی به روزنامه های شنبه چاپ شیراز

شیرازنیوز- روزنامه های چاپ شیراز در عنوان های مهم کشوری ' جایگزین های اعدام در دستور کار ، دو برنامه ویژه برای مهار بحران بیکاری و مسکن ، آغاز بررسی بودجه در مجلس ، تهیه بسته اقدامات اجرایی برای مقابله با گرد و غبار ' را برگزیدند.

  ادامه مطلب ...

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن کشور: بخش عمده مسکن مهر،تاپایان امسال به نتیجه می رسد


شیرازنیوز- مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: قسمت عمده مسکن مهر تا پایان امسال و بخشی نیز در نیمه نخست سال 94 به سرانجام می رسد.

  ادامه مطلب ...