شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

سخنان رییس جمهوری در فرودگاه بیرجند

رییس جمهوری در فرودگاه بیرجند:

سفر به خراسان جنوبی منشاء تحول مثبت برای این استان مرزی خواهد بود

بیرجند- شیراز نیوز -رییس جمهوری گفت: تردیدی ندارم که سفر به استان خراسان جنوبی و تصمیماتی که برای این سفر اتخاذ شده است؛ منشاء تحولی مثبت برای استان عزیز و مرزی خراسان جنوبی خواهد بود.

  به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم به دنبال این سفر، توسعه ای را که مورد نظر مردم است و توسط خود مردم دنبال می شود، شاهد باشیم.

رییس جمهوری با تبریک آغاز ماه ربیع الاول اظهار داشت: ربیع الاول ماه خوشحالی، سرور و ماه میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام صادق علیه السلام است و بسیار خوشحالیم که در این زمان فرصتی پیش آمد که از شهر تاریخی بیرجند و استان سر افراز خراسان جنوبی بازدید داشته باشیم، مردم سخت کوش این استان را زیارت کنیم و به مطالبات آن ها گوش فرا دهیم و طرح هایی که دولت مورد بحث بررسی قرار داده است را به عرض مردم برسانیم.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید برای انجام یازدهمین سفر استانی خود، دقایقی قبل وارد فرودگاه بین المللی بیرجند شد. روحانی بعد از گفت و گو با خبرنگاران برای دیدار مردمی از فرودگاه بیرجند به سمت ورزشگاه آزادی این شهر حرکت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد