شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

استاندار فارس: شورا و شهرداری شیراز موانع سرمایه گذاری را بردارند


استاندار فارس: شورا و شهرداری شیراز موانع سرمایه گذاری را بردارند

شیراز- شیراز نیوز- استاندار فارس گفت: شورا و شهرداری شیراز کمک کنند تا موانع سرمایه گذاری در فارس و شیراز برداشته شود تا شاهد حضور سرمایه گذار باشیم.

  به گزارش خبرنگار شیراز نیوز، دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: تاکنون با 18 هیات سرمایه گذاری تجاری خارجی در داخل و خارج از کشور ملاقات داشته ایم که امیدواریم با فراهم شدن شرایط، شاهد به نتیجه رسیدن سرمایه گذاری ها باشیم.

وی ادامه داد: شیراز شهری بزرگ و مطرح در کشور است که مشکلات بزرگی را نیز پیش رو دارد که مشکلات آن باید توسط انسان های بزرگ حل شود تا شاهد شهری زیبا و توسعه یافته باشیم.

استاندار فارس بیان کرد: شیراز توسعه یافته می تواند فارس را توسعه دهد و الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشد چرا که این شهر شهرت جهانی دارد.

او گفت: رسیدن به تمام اهداف و برنامه ها و پیشرفت و توسعه شهر شیراز و استان فارس در سایه همدلی محقق می شود و باید در یک محیط صمیمی کارها را پیش ببریم.

احمدی، با اشاره به سفر معاون اول رییس جمهوری و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری به فارس و شیراز افزود: اعتبارات خشکسالی استان در سال قبل 20 میلیارد تومان بود که این رقم امسال به 126 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: 75 میلیارد تومان از این اعتبارات در سفر معاون اول رییس جمهوری و بقیه حاصل سفر نوبخت به شیراز است.

استاندار فارس، در خصوص وضعیت کمربندی شهر شیراز هم گفت: کمربندی فعلی شیراز تبدیل به خیابانی درون شهری شده که اداره آن باید به شهرداری واگذار شود.

احمدی گفت: ایجاد کمربندی جدید نیز نیازمند اعتبار بسیار سنگینی است که همه مسوولان و نمایندگان باید با جدیت پیگیری کنند.ک/2

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد