شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

دستاورد بیست و ششمین سفر شهرستانی استاندار فارس به استهبان

35مصوبه ، دستاورد بیست و ششمین سفر شهرستانی استاندار فارس به استهبان

شیراز - شیراز نیوز- پانزدهمین سفر شهرستانی استاندار فارس به شهرستان استهبان در سال جاری با 35مصوبه دربخش های مختلف کشاورزی ، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، خدماتی و ورزشی همراه بود.

مسوول ستاد هماهنگی و برنامه ریزی سفرهای شهرستانی استاندار فارس ،جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصمیم گیری پیرامون وضعیت اراضی منطقه رونیز که در منطقه حفاظت شده قرار گرفته و مشکلاتی را برای کشاورزان و دامداران پدید آورده را با همکاری منابع طبیعی و محیط زیست از جمله این مصوبات عنوان کرد.

حسن فیاض پور افزود: از دیگر مصوبات عمده این سفر تامین کمبود آب باغهای انجیر استهبان در فصل تابستان با همکاری آب منطقه ای و اجازه برداشت به باغداران از چاههای تحت حوزه این سازمان عنوان کرد.  وی تخصیص سه هزار و 500 میلیارد ریال برای سرعت بخشیدن به انتقال آب شرب از سد رودبال به شهر استهبان و روستاهای ایج و دیگر مناطق بحرانی این شهرستان به لحاظ کمبود آب را از دیگر مصوبات این سفر برشمرد.

اختصاص یافته است. فیاض پورافزود: سفر استاندار فارس به شهرستان کوار بیست و ششیمین سفر شهرستانی در طول 15ماهه حضور او دراین استان و همچنین پانزدهمین سفر وی در سال جاری بود.

شهرستان استهبان در 160کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.ک/3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد