شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

حماسه 9 دی نقطه عطفی در دهه چهارم انقلاب اسلامی بود

شیراز- شیراز نیوز- سازمان بسیج رسانه استان فارس اعلام کرد: در 9 دی 88 ملت آگاه ایران حماسه تاریخی را ثبت کرد و با حرکتی بی نظیر نقطه عطفی در دهه چهارم انقلاب اسلامی ایجاد کرد که وحشت عظیمی در دل دشمنان خارجی و دریوزگان داخلی استکبار افکند.

  به گزارش دریافتی دوشنبه شیراز نیوز از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس، در متن بیانیه این تشکل که به مناسبت 9 دی منتشر شده آمده است: 9 دی ماه سالروز حضور میلیونی، پر صلابت و با اقتدار ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و روز پیوند امت با امام خویش است که فتنه دشمنان داخلی و خارجی را سرکوب کرد.

در روزهای غبارآلود فتنه سال 88 بار دیگر مردم آزاده و با بصیرت ایران در روز 9 دی، وفاداری خود نسبت به ارزش های الهی، اسلامی و ولایت فقیه را ثابت کردند که این حضور و پشتیبانی مردمی در جهان خودنمایی کرده و چشم فتنه و پیروانشان را کور کرد.

حرکت خودجوش و انقلابی مردم ایران اسلامی در 9 دی مجاهدتی بی مثال و آمادگی پر شور و شعور و سرزندگی مردم ایران را رقم زد که پاسخی دندان شکن و غرور آفرین به تمامی دشمنان، معاندان و فتنه گران داخلی و خارجی که قصد تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه را داشتند، بود.

حماسه 9 دی نشان داد که دشمنان نظام و انقلاب توانایی ایجاد انحراف در اصول و ارزش های انقلاب اسلامی را نداشته و نخواهند داشت و مردم با بصیرت و آگاه ایران همیشه در میدان دفاع از نظام اسلامی حاضر خواهند بود.

سازمان بسیج رسانه و فعالان رسانه ای استان فارس ضمن پاسداشت حماسه 9 دی، با حضور منسجم و یکپارچه خود در کنار سایر اقشار حماسه ماندگار و الهام بخش مردم ایران را گرامی داشته و اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان استان فارس همراه و همگام با ملت شهید پرور ایران اسلامی و نیروهای مدافع انقلاب و میهن اسلامی و با الهام از حقایق و عبرت های تاریخی همچنان پرچم بصیرت و ولایتمداری را برافراشته نگه خواهند داشت و تحت منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله سید علی خامنه ای آماده حمایت و پشتیبانی های لازم از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضور بهنگام درهمه عرصه های مورد نیاز انقلاب و کشور خواهد بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد