شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

فتنه در کشور خاموش نشده، باید مراقب آتش زیر خاکستر بود

نماینده شیراز در مجلس:

شیراز -شیراز نیوز - نماینده مردم شیراز و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حماسه 9 دی روز عظمت خروش انقلابی مردم و صلابت ایستادگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر فتنه و فتنه گران بود افزود: هنوز فتنه در کشور خاموش نشده، باید مراقب آتش زیر خاکستر بود.

  به گزارش دریافتی روز سه شنبه شیراز نیوز ، دکتر سید احمدرضا دستغیب اضافه کرد: 9 دی در واقع نمایش عینی جلوه هایی از بصیرت و اعتقاد به ولایت فقیه بود که با حضور میلیونی مردم در خیابان ها به وقوع پیوست و تاریخی شد.

دستغیب افزود: با گذشت پنج سال از حماسه به یاد ماندنی 9 دی ماه و در هم پیچیده شدن طومار فتنه گران و رسوایی حامیان آنان امروز امواج بصیرت و بیداری ملت ایران با اقتدار و صلابت روز افزون نظام اسلامی و ناتوانی و استیصال اصحاب فتنه در ابعاد شگفت انگیزی به جهانیان اثبات گشته است.

نماینده ادوار هشتم و نهم در مجلس گفت: حماسه 9 دیماه پاسخ دندان شکن به دشمنان و بدخواهان انقلاب بود و پس از آن نیز این روز به عنوان روز شجاعت، بصیرت و میثاق با ولایت فقیه و دفاع از ارزش های دینی در تاریخ کشور ماندگار شده است.

این استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه امروز نباید گمان بر این داشته باشیم که فتنه در کشور جایگاهی ندارد و به طور کامل خاموش شده است،هشدار داد: متاسفانه برخی دست نشانده دشمنان که همان آتش زیرخاکسترهای فتنه هستند، با برنامه ریزی و شیطنت سیاسی در کشور به دنبال تطهیر اصحاب فتنه و جریحه دارکردن احساسات پاک مردم ایران با روش های مختلف سیاسی در قالب برنامه های مختلف هستند که باید در این راه نیز بصیر و هوشیار بود و اجازه ندهیم اتفاقات سخیف و غیر انسانی فتنه 88 در کشور تکرار شود.

وی بیان کرد: حماسه 9 دی به تمام ملت ایران تعلق داشته و روز وحدت و هماهنگی تمام سلایق سیاسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد