شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

نماینده مردم شیراز:9 دی 88 تبلور مجدد وحدت و یکپارچگی ملی ایرانیان است

شیراز - شیراز نیوز- نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از حماسه 9 دی 88 به عنوان تبلور مجدد وحدت و یکپارچگی ملی ایرانیان نام برد.

  به گزارش دریافتی شیراز نیوز، ضرغام صادقی سه شنبه در این پیام آورده است : استکبار جهانی در سال های اخیر علاوه بر استفاده از جنگ سخت برای مقابله با جهان اسلام، از جنگ نرم به عنوان حربه ای دیگر استفاده کرده و با به خدمت گرفتن رسانه ها به دنبال همسویی افکار عمومی ملل مسلمان با سیاست ها و اندیشه های مادی گرایانه خود است.

وی افزوده است: 9 دی سال 1388 نیز از جمله حوادث و رخدادهای بزرگ و ماندگاری است که پس از چند ماه فتنه انگیزی و فتنه افروزی جبهه متحد ضد انقلاب و معاندین داخلی و خارجی نظام با الطاف الهی و بصیرت در ولایت پذیری ملت نستوه و رشید ایران اسلامی خلق و پیامدهای شگفت انگیز آن توانست قدرت انقلاب اسلامی و دشمن شناسی و وقت شناسی ایرانیان را به رخ جهانیان بکشاند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرده است: در فتنه 88 شاهد بودیم که استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه ها چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد و اگر درایت و بینش عمیق رهبرانقلاب و حضور هوشمندانه مردم شریف ایران اسلامی نبود معلوم نبود که چه به سر این نظام می آمد.

صادقی تصریح کرده است: رسانه های بیگانه با انتشار اخبار و رویدادهای مختلف با هدف تاثیر گذاشتن بر افکار عمومی ایرانیان و ایجاد شبهه و توهم در روند انتخابات شعله ی آتش این اختلاف را دامن زده اند.

نایب رئیس اول شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی در ادامه این پیام، هزیمت جبهه حامی فتنه گران و رسوایی سران داخلی و خارجی فتنه 88 و تبلور مجدد وحدت و یکپارچگی ملی ایرانیان را مهمترین پیامدهای راهبردی این حماسه عظیم عنوان کرده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی پیام خود با بیان اینکه تاریخ 33 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته، گفته است: دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد