شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

همایش ورزشی پیاده روی و حضور فعال شهروندان شیرازی

شیراز نیوز - مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از حضور فعال شهروندان شیرازی در برنامه پیاده روی بزرگ خانوادگی بمناسبت آغاز هفته وحدت در شهر شیراز خبر داد.

  حیدر صفر پور پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار شیراز نیوز گفت: برنامه ورزشی همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی توسط اداره کل تربیت بدنی دانشگاه و بر اساس تقویم مصوب این مدیریت و با همکاری هیات ورزشهای همگانی استان از جنب بیمارستان شهید چمران به سمت پل زرگری یه مناسبت فرا رسیدن میلاد پر سعادت حضرت رسول(ع) و همزمان با آغاز هفته وحدت برگزار گردید.

صفرپور هدف از برگزاری این برنامه ورزشی را ایجاد تحرک و نشاط دربین شهروندان شیرازی و خانواده های آنان اعلام نمود و اظهار داشت: ورزش های همگانی علاوه بر شور و نشاط ویژه ای که می تواند در سطح اجتماع ایجاد نماید و بطور مستقیم و غیر مستقیم باعث ارتقاء سطح سلامت جامعه گردد .

وی ادامه داد : اداره کل تربیت بدنی این دانشگاه برگزاری همایش های ورزش همگانی را به عنوان یک استراتژی اصولی و تاثیرگذار در سطح سلامت جامعه پذیرفته است و از این روست که از ابتدای سال تاکنون بیش از 30 برنامهء ورزش همگانی در سطح شهر شیراز و با حضور عامه مردم توسط این اداره کل هماهنگی و اجرا گردیده است.

صفرپور ایجاد جو همدلی و وفاق و نیز تحکیم هر چه بیشتر روابط خانواده را از دیگر اهداف برگزاری برنامه پیاده روی خانواده اعلام کرد.

در پایان این برنامه که با شعار' ورزش، نشاط و تندرستی' همراه بود، به قید قرعه جوایز نفیسی از جمله وسایل ورزشی، کیف قرآنی، ترازوی وزن کشی، به شرکت کنندگان اهدا شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد