شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اعلام کرد؛ افزایش تمایل به سرمایه گذاری در فارس در سال 93


شیرازنیوز- معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: با توجه به صدور افزون بر یکهزار و 390 فقره جواز تاسیس صنعتی در استان از ابتدای امسال تاکنون، این موضوع بر افزایش تمایل به سرمایه گذاری در استان طی این مدت دلالت دارد.

  به گزارش دریافتی دوشنبه شیراز نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، فریبرز رضازاده افزود: صدور جواز تاسیس صنعتی نشان دهنده تمایل به سرمایه گذاری در استان است که سرمایه گذار پس از اخذ جواز تاسیس باید نسبت به فرایند احداث واحد صنعتی اقدام کند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اظهار کرد: از ابتدای امسال افزون بر یک هزار و 390 فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه پیش بینی شده 43 هزارو 22 میلیاردیال و پیش بینی اشتغال ایجاد شده 20 هزار و 403 نفر در حوزه صنعت استان فارس صادر شده است.

وی گفت: در این مدت، بیشترین جوازهای تاسیس صنعتی صادر شده در استان فارس مربوط به گروه کانی غیرفلزی است.

رضازاده همچنین اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، 116 پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری افزون بر دو هزار و 765 میلیارد ریال صادر شده است.

وی ادامه داد: این طرح ها به ایجاد اشتغال برای یک هزار و 762 نفر منجر می شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد 69 طرح صنعتی با میزان سرمایه گذاری 19 هزار و 676 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی سه هزار و 655 نفر، برای دریافت اعتبار از صندوق توسعه ملی به بانک های عامل معرفی شده اند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد