شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

امام جمعه موقت شیراز:وحدت مردم، رمز پیروزی کشور در تمام برهه هاست

شیرازنیوز- امام جمعه موقت شیراز گفت: وحدت مردم، رمز پیروزی کشور در تمام برهه هاست چرا که در سایه همین انسجام بخشی و وحدت مردمی بود که شاه ملعون از کشور خارج شد.

  به گزارش شیراز نیوز حجت الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی در نماز این هفته شیراز با اشاره به اینکه وحدت و همبستگی موجب نجات انسان از دست ظالم می شود تصریح کرد: تا زمانی که وحدت بین مردم کشور وجود داشته باشد موفقیت و عبور از بحران ها برای کشور و ملت ما حتمی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتفاضه غزه افزود: انتفاضه غزه تحولی بزرگ بود که اسراییل گمان نمی کرد مردم مسلمان غزه با کمترین سلاح های ساده در مقابل رژیم منحوس صهیونیست قیام کند.

رضوی اردکانی فلسطین را یک مساله استراتژیک و مهم برای نظام ایران اسلامی دانست و اظهار داشت : ائتلاف برخی سران کشورهای اسلامی از جمله عربستان با آمریکا و اسراییل و اختلاف بر سر مساله فلسطین، نفوذ بیگانگان به منطقه را افزایش داده است.

وی با اشاره به توهین سران کشورهای غربی و امریکا و اسراییل به مسلمانان اضافه کرد: آمریکا و اسراییل برای مقابله با جبهه مقاومت و مسلمانان با وهابی ها هم پیمان شدند و فاجعه های زیادی را در کشورهای سوریه و عراق انجام دادند.

او ادامه داد: امروز فرانسه و اسرائیل حمایت کننده و پذیرای تروریست های دنیا هستند اما سیاسیون آنها با آمدن در خیابان ها شعار حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریست سر می دهند این درحالی است که خود اسراییل بدترین تروریست در جهان بشمار می رود.

رضوی اردکانی با بیان اینکه مسایل بوقوع پیوسته در منطقه نتیجه سیاست های آمریکا و غرب و با اجرای عربستان و دیگر کشورهای سرسپرده آمریکا است عنوان کرد: به زودی به علت بیداری ملت های جهان از جمله ایران، عراق، لبنان و سوریه شاهد نابودی جنایتکاران و ذلت کشورهای غربی خواهیم بود زیرا راه حق پیروز است.

امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: به شدت نیازمند تبیین سیره پیامبر اسلام(ص) در داخل و خارج از کشور هستیم زیرا دین پیامبر اسلام(ص) کامل ترین دین خداوند است که روزی تمام مردم زمین این دین را می پذرند.

وی گفت: در زمان پیامبر اسلام(ص) کشورهای عربی برخی فرزندان خود از جمله دختران را زنده به گور می کردند که هم اکنون نیز این تفکر در غالب نوین با انجام کورتاژ وجود دارد.

رضوی اردکانی بیان کرد: امروز کورتاژ همان زنده به گوری و قتل نفس است که رواج این پدیده در جامعه، تفکر غیر دینی برای تهدید نسل است درحالی که نباید فراموش شود خداوند رزاق و روزی دهنده است.

وی همچنین با اشاره به روز هوای پاک اظهارداشت: همگان باید فرهنگ حفظ محیط زیست را در خود نهادینه کنند زیرا این مهم برگرفته از فرهنگ مسلمانی و اخلاق اسلامی است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد