شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

نماینده مردم شیراز :فارس به خط هوایی مستقل نیاز ندارد

شیراز نیوز- نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: استان فارس امروز نیازمند خط هوایی(ایرلاین) مستقل نیست و باید از تمام ظرفیت ها برای رفع مشکلات و افزایش پروازهای داخلی و خارجی آن استفاده کرد.

  دکتر سیداحمدرضا دستغیب در حاشیه جلسه نمایندگان شیراز و مسئولان ارشد استانی در رفع مشکلات شرکت هواپیمایی آسمان در استانداری فارس بیان کرد: در این جلسه مشکلات شرکت هواپیمایی آسمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظر نمایندگان مجلس نیز رفع مشکلات این شرکت و توسعه آن در جنوب کشور است.

وی افزود: پیش از این برخی از همکاران در مجلس به دنبال راه اندازی ایرلاین در استان فارس بودند و این در حالی است که معتقدیم با توجه به فعال بودن شرکت هواپیمایی آسمان در جنوب کشور ضرورتی ندارد ما هواپیماهای اجاره ای ایرلاین در این استان داشته باشیم.

دستغیب با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت ها برای تجهیز، نگهداری و توسعه خطوط هواپیمایی آسمان در استان نهایت بهره را ببریم اظهارداشت: یکی از دغدغه های جدی ما افزایش پروازهای هواپیمایی آسمان و برطرف کردن مشکلات جهت کاهش تاخیرهای این شرکت هواپیمایی است.

وی اضافه کرد: با توجه به نارضایتی هایی که از خطوط هواپیمایی آسمان در استان فارس وجود دارد ، این شرکت نیازمند اصلاح امور است و باید طوری برنامه ریزی لازم را انجام دهیم تا هواپیمایی آسمان در استان فارس تقویت شود.

وی ادامه داد: همچنین باید تسهیلات مورد نیاز ایجاد شود تا این شرکت توان توسعه به روز را داشته و تعداد پروازها افزایش یابد.

او با اشاره به جلب نظر نمایندگان شیراز در تقویت شرکت هواپیمایی آسمان ادامه داد: درخواست دیگر ما از شرکت هواپیمایی آسمان این است تا خط پروازی مستقیم از مسیر شیراز به نجف اشرف و برعکس را فعال و در هفته چند پرواز داشته باشیم.

دستغیب عنوان کرد: توسعه خطوط هوایی در عرصه بین الملل به خصوص کشورهای عربی و شیعه می تواند باعث توسعه و رونق گردشگری شیراز به عنوان میزبان حرم سوم اهلبیت(ع) در حوزه گردشگری و سلامت باشد و نباید از ظرفیت های موجود غافل شویم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد