شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

معاون فنی فرماندار شیراز : 90درصد تابلوهای حمل با جرثقیل از سطح شهرشیراز جمع آوری می شود


شیراز نیوز- معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری شیراز گفت:با هماهنگی های صورت گرفته شده 90درصد از تابلوهای حمل با جرثقیل از سطح این کلانشهر فرهنگی جمع آوری خواهد شد.

  به گزارش دریافتی شیراز نیوز،به نقل از نمابر شنبه روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز،مسعود طهماسبی افزود: باتوجه به لزوم بازنگری و ساماندهی تابلوهای راهنمایی و رانندگی سطح شهر، کمیته ای با حضور اعضای مربوطه تشکیل و نسبت به وضعیت تابلوهای سطح شهر بررسی و تصمیماتی جدیدی اتخاذ شد.

وی گفت: باتوجه به بروز برخی مشکلات و نارضایتی شهروندان از وجود تابلوهای حمل با جرثقیل در مناطق مختلف شهر و با عنایت به پیگیری وکارشناسی های صورت گرفته، و اینکه ضرورتی بر ابقای برخی از تابلوها وجود نداشته و یا گاها نیاز به تجدید نظر در ابقا آنها احساس می شد، مقرر گردید حدود 90 درصد تابلوهای حمل با جرثقیل از سطح شهر جمع آوری شود.

این مقام مسوول ادامه داد: همچنین تعدادی از تابلوهای توقف مطلقا ممنوع نیز که صرفا دربرخی از ساعات ضرورت استفاده از انها احساس می شد ، بصورت زماندار تغییر می یابد.

دبیر شورای ترافیک شهرستان شیراز اضافه کرد: اصلاحات فوق هم اکنون در حال انجام است و انتظار داریم شهروندان فهیم نیز با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی در ساماندهی ونظم دهی به ترافیک شهر، ما را یاری نمایند.

معاون فرماندار شیراز با اشاره به اینکه دوطرح ترافیکی به منظور روان سازی ترافیک تهیه شده، اظهار داشت: شورای ترافیک شهرستان بمنظور تسهیل در ترافیک سطح شهر خصوصا مناطق مرکزی شهر، دو طرح ترافیکی تهیه نموده که به یاری خدا پس از تائید نهایی توسط شورای ترافیک استان، با اجرای آن می توان شاهد روان سازی ترافیک در خیابان های ملاصدرا ،انقلاب و محدوده های اطراف آنها باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد