شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

شورای عالی بسیج رسانه استان فارس تشکیل می شود

شیراز نیوز- رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: شورای عالی بسیج این قشر با حضور مدیران و فعالان رسانه ای استان فارس، در آینده ای نزدیک در استان تشکیل می شود.

  به گزارش دریافتی شیراز نیوز میلاد امیری نژاد در نخستین جلسه شورای اداری بسیج رسانه استان فارس نژاد بیان کرد: سیاستگذاری، برنامه ریزی، هماهنگی، توسعه و تقویت جامعه رسانه ای ،از مهمترین وظایف شورای عالی بسیج رسانه است که همراه با پیشبرد اهداف و ماموریت های بسیج رسانه و همفکری صاحب نظران رسانه استان مورد اجرا قرار می گیرد.

وی افزود: اعضای شورای عالی بسیج رسانه استان فارس متشکل از مدیران رسانه ها در استان هستند و برای عضویت در شورا بایدحائز شرایط عمومی مانند تعهد به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، التزام عملی به آموزه های دینی و ولایت مطلقه فقیه و اختصاص زمان برای اهداف شورا باشند.

امیری نژاد اظهارداشت: آشنایی با نیازمندی ها، موانع و مشکلات رسانه و نیز مقبولیت در جامعه رسانه ای استان از ویژگی های اعضای شورای عالی بسیج رسانه در استان فارس است.

وی با اشاره به حضور فعال بسیجیان و به ویژه بسیج رسانه در فضای فرهنگی کشور و استان فارس اضافه کرد: در حال حاضر جذب، آموزش، سازماندهی و انسجام بسیجیان رسانه استان فارس و عملیاتی کردن اهداف تبیین شده در اولویت برنامه های بسیج رسانه استان فارس است.

او ادامه داد: به ایستادگی انقلاب اسلامی در مقابل تفکر غرب اشاره و اظهار کرد: انقلاب اسلامی با تفکر توحیدی به میدان آمده و این قدرت اعتقادی، توانسته با اقتدار در مقابل قدرت نظامی غرب مقابله و ایستادگی کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد