شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

مرکز جراحی قلب بیمارستان ولی عصر فسا در دهه فجر راه اندازی می شود

شیراز نیوز-رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا گفت : مرکز جراحی قلب بیمارستان ولی عصر(عج) این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال به طور رسمی راه اندازی می شود.

  علیرضا عسکری شنبه در گفت و گو با  شیراز نیوز بیان داشت:در این مرکز جراحی های تنگی عروق ، بیماریهای دریچه ای و مادرزادی قلب انجام خواهد شد و ارائه خدمات با کارآمدترین تجهیزات پیشرفته و نیروهای متخصص صورت می گیرد.

وی اظهار داشت : در مجموع جهت این مرکز که مشتمل بر ایجاد و تجهیز اتاق عمل ویژه ، ICU جراحی قلب و PICU می باشد بالغ بر 26 میلیارد ریال هزینه شده است .

وی بیان داشت : با بهره برداری از این مرکز بطور رسمی در دهه مبارک فجر ، خدمت ارزنده دیگری در نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید به مردم تقدیم می گردد تا قلبهای نیازمند مردمان عزیز این خطه را برای تپیدن امیدوارتر کند.

دکتر سام زراعتیان نژاددوانی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا و جراح قلب این مرکز به عنوان نفر اول بورد فوق تخصصی کشور از آمادگی کامل مجموعه برای پوشش بیماران دردمند در قالب حمایت های کامل دولتی خبر داد.

وی اظهارداشت: تاکنون 30 بیمار قلبی در این مرکز جراحی ، مداوا و مرخص شده اند که کیفیت قابل قبول ارائه خدمات و هزینه های ناچیز باعث استقبال روزافزون بیماران جهت دریافت خدمات ویژه جراحی قلب در این مرکز شده است.

شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد