شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

فرماندار شیراز با خانواده پنج قلوهای شیرازی دیدار کرد

شیرازنیوز- فرماندار شهرستان شیراز بمنظور بررسی مشکلات خانواده پنج قلوی شهر شیراز با حضور در منزل آنان از نزدیک در جریان نحوه نگهداری از این پنج قلوها و نیازهای پیش رویشان قرار گرفت .

  به گزارش شیراز نیوز، باتوجه به تولد پنج قلوها، سه پسر و دو دختر در شیراز و لزوم بررسی و رسیدگی به شرایط و وضعیت آنها از لحاظ معیشتی و درمانی، مصطفی امیری فرماندار شهرستان شیراز با حضور در منزل پنج قلوهای تازه متولد شده، ضمن تبریک به این خانواده، مسایل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

امیری فرماندار شهرستان شیراز شخصا تمام مخارج و هزینه های کامل 'ابوالفضل' یکی از این پنج قلوها را تا دوسالگی بر عهده گرفت.

همچنین دیگر خیرین حاضر در جلسه نیز به مدت دوسال، تمام مخارج و هزینه های مربوط به چهار تن دیگر از این پنج قلوها را متقبل شدند و مقرر شد این خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گیرد.

فرماندار شیراز ضمن تقدیر و تشکر از خیرینی که این هزینه را متقبل شدند به خاطر انجام این کار نیک و بزرگ، برایشان خیر و برکت مضاعف را از خداوند بزرگ خواستارشد.

در پایان نمایندگان فرماندار باحضور در بیمارستان محل بستری نوزادان و مادرآنها، از نزدیک پیگیر وضعیت رسیدگی و درمان آنان شدند که ضمن اعلام رضایت از نحوه خدمت رسانی و رسیدگی پرسنل بیمارستان، از آنان نیز تقدیر و تشکر بعمل آمد.

درحال حاضر حال عمومی این پنج قلوها و مادرشان خوب بوده و در سلامت کامل به سر می برند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد