شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

وظایف بهزیستی قبل از تولد تا زمان فوت افراد اجتماع ادامه دارد

شیراز نیوز- مدیربهزیستی شهرستان شیراز گفت:برخلاف تصور بسیاری از افراد جامعه که کار بهزیستی را فقط متصدی امور معلولان می دانند درحالی که وظایف آن قبل از تولد تا زمان مرگ افراد اجتماع ادامه دارد.

  به گزارش شیراز نیوز حمید آزرمی روز دوشنبه در جمع مدیران بخش زرقان شیراز افزود:متاسفانه بسیاری از وظایف سازمان بهزیستی هنوز برای مردم و حتی مسوولان نیز واضح و روشن نیست.

وی اظهار داشت:مواردی مانند آسیب های اجتماعی از قبیل زنان و کودکان خیابانی ، متکدیان ، معتادان ، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست ، معلولان ، نیازمندان و ......تماما برعهده سازمان بهزیستی است.

آزرمی بیان کرد:این سازمان همچنین باید در مسائل مهمی چون تصادفات رانندگی ،اعتیاد ، طلاق و غیره پاسخ گوی کم کاری بسیاری از مسوولان دیگر نیز باشد.

مدیر اداره بهزیستی شهرستان شیراز گفت:اگر نظام خانواده به درستی و بر یک پایه انسانی فعالیت نماید بسیاری از این مشکلات نمود پیدا نمی کند.

رییس شورای هماهنگی تشکل های غیردولتی معلولان استان فارس نیز گفت:علی رغم پیگیری های انجام شده در بخش زرقان هنوز وضعیت تردد معلولان و جانبازان در این بخش در وضعیت نامناسبی به سر می برد.

سعید فانی افزود:علی رغم انجام طرح پایش ادارات از نظر مناسب سازی در سطح شهرستان شیراز در سال گذشته هنوز هم بعضی از این ادارات فاقد شرایط دسترسی آسان و راحت برای استفاده معلولان و جانبازان هستند.

وی اظهار داشت:در صورت حمایت مسوولان بخش زرقان و یک عزم جدی در بین آنان برای حل مشکلات معلولان در تمام حوزه ها این شهر استحقاق معرفی به عنوان الگوی مناسب سازی در استان و حتی در کشور را دارد.

شهر زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد