شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

معاون استانداری فارس: جابه جایی مدیران، طبیعی است

شیرازنیوز- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در آیین تودیع و معارفه فرماندار شیراز گفت:درسیستم های اداری تغییر، تحول و جا به جایی،کاری طبیعی است.

  به گزارش شیراز نیوز، جهانشیر کدخدا پور سه شنبه در این مراسم افزود: اگر این جابه جایی ها صورت نمی گرفت و مقام و منصب دائم العمر بود کسی دیگر نمی تواست در جایی خدمت کند بنابر این تغییر فرماندار شیراز خطی و سلیقه ای نبوده است.

وی ادامه داد: فرمانداری شیرازبه دلیل نوع مشکلات و تعدد مراکز سیستم های دولتی در مرکز استان سخت ترین و حساس ترین مکان است.

کدخداپوربه وضعیت استخدامی امیری فرماندار تغییر کرده شیراز اشاره کرد و گفت: وی به صورت قرارداد کارمعین خدمت می کرد و در قانون خدمات کشوری به صراحت آمده که مدیران باید کارمند رسمی یا پیمانی باشند و هیچ مدیری نمی تواند قراردادی باشد.

معاون استانداری فارس بیان کرد: در حال حاضر 13 نفر از مدیران استان فارس به صورت قراردادی هستند که در زمان پایان قرارداد آنها قراردادشان تمدید نمی شود.

کدخداپور بیان داشت:ما نمی توانستیم به امیری فرماندار تغییر کرده شیراز حقوقی پرداخت کنیم و ایشان در مدت فعالیت خود هیچ حقوقی از وزارت کشور دریافت نکرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار داشت:در کارها باید تعهد ،تخصص و پاکدامنی مهم باشد و نگرش سیاسی را دخالت ندهیم.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید همه اصول گرایان محترم هستند،گفت:کسی که با دولت هماهنگ باشد می تواند در سیستم های دولتی خدمت کند.

در این برنامه سرپرست جدید فرمانداری شیراز گفت:در شهرستان شیراز مشکلات فراوان و زخم عمیقی بر بدن این شهر وارد شده است که با همکاری جمعی باید این زخم را التیام بخشیم.

علی رضا بیات پور افزود:دولت تدبیر و امید دولت پاسخ گو و جبران کننده ای است و ما مسوولان باید با همکاری هم این شهر را از این وضعیت نجات دهیم.

در این مراسم اززحمات مصطفی امیری فرماندارقبلی شیراز که نزدیک به یک سال این منصب را عهده دار بود، تقدیر و علی رضا بیات پور به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شیراز انتخاب شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد