شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

دستگاه ها خدمات خود را در دهه فجر رایگان به مردم ارائه دهند

شیرازنیوز- معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است که دستگاه های اجرایی باید در این دهه خدمات ویژه خود را با شرایط ویژه و در صورت امکان رایگان به مردم ارائه دهند.

  به گزارش شیراز نیوز سرهنگ سعید کوشکی چهارشنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان فارس بیان کرد: در این دهه دستگاه های اجرایی می توانند خدمات خود در بخش درمانی و پزشکی، شهری، عوارض، اتوبوس ها، موزه ها، اماکن سیاحتی، اصناف و خدمات ورزشی را به صورت رایگان به مردم ارائه دهند که این کار به صورت عملی به درک عمیق تر مردم از انقلاب اسلامی کمک شایانی می کند.

وی افزود: سپاه و بسیج در استان فارس تلاش می کنند در مناسبت های مختلف به ویژه ایام الله دهه فجر خدمات در اختیار و مشارکتی را به صورت رایگان به مردم ارائه کنند زیرا مشارکت مردم در برنامه ها بهترین سرمایه برای ما است.

کوشکی با بیان اینکه باید برگزاری مناسبت ها باید با مشارکت اجتماعی مردم همراه باشد اظهارداشت: باید از فرصت ایام الله دهه فجر برای پیش برندگی انقلاب اسلامی و زنده کردن روحیه نشاط در جامعه استفاده شود.

وی اضافه کرد: با وجود گرفتاری مردم در مسایل اجتماعی و اقتصادی، باید روحیه نشاط اجتماعی و امید آفرینی اسلامی در برنامه های دهه فجر امسال به ویژه راهپیمایی 22 بهمن حاکم باشد زیرا معتقدیم این دهه باید فضای راحتی و آسایش بیشتر و نشاط مردم در جامعه فراهم شود.

او با بیان اینکه در دهه فجر باید فضایی دسترسی آسان مردم به مسئولان فراهم شود ادامه داد: دیدار مردم با مدیران و سرکشی از خانواده شهدای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های مناسب و قابل اجرا و تاثیرگذار در دهه فجر امسال است که باید در این زمینه برنامه ریزی شود.

کوشکی عنوان کرد: همچنین دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستارودهای انقلاب اسلامی در خارج از مرزهاست که این مهم تاثیر بسزایی در افزایش غرور آفرینی، آمید بخشی و نشاط اجتماعی مردم دارد.

وی افزود: برنامه های ایام الله دهه فجر باید طوری برنامه ریزی شود که جشن و شادی این ایام به بدنه عمومی جامعه منتقل شود.

رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس نیز گفت: نهادهای مردمی از جمله هیات های مذهبی، کانون های فرهنگی هنری مساجد و بسیج باید مشارکت بیشتری در اجرای برنامه های دهه فجر داشته باشند زیرا توجه به صبغه مردمی باید مد نظر باشد.

حجت الاسلام امین رصاف بیان کرد: در تدوین برنامه های دهه فجر باید با بهره مندی از نظر نخبگان و صاحب نظران؛ ابتکار، خلاقیت و نوآوری وجود داشته باشد و مسوولان تنها به اجرای برنامه های روتین در این دهه بسنده نکنند.

وی با بیان اینکه بیان و تبیین دستاوردها و توانمندی های نظام و انقلاب اسلامی باید مورد توجه کمیته های ستاد دهه فجر و برنامه ریزان این دهه در استان باشد اظهارداشت: در دهه فجر باید در استان فارس و شهر شیراز برنامه های فاخر و با کیفیت و تاثیرگذار در سطح کلان برگزار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد