شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

سه دونده نوجوان فارس با شایستگی ملی پوش شدند

شیرازنیوز-رییس هیات دو و میدانی استان فارس گفت : سه دونده نوجوان فارس ازاستان فارس با شایستگی به عضویت تیم ملی دو و میدانی ایران درآمدند.

  سیروس زارع مهذبیه یکشنبه در گفت وگو با شیراز نیوز بیان داشت: این سه دونده فارسی با حضور در چندین مرحله اردوی توانستند به رکورد مورد نظر برای شرکت درمسابقات آسیایی دست یابند.

وی اضافه کرد: عظیم ذوالفقاری که اهل شیراز است نیزتوانمندی های خود را به رخ حریفانش کشید و توانست در ماده دو هزار متر با مانع با زمان شش دقیقه و 31 ثانیه به حد نصاب دست یابد و ملی پوش شود.

زارع مهذبیه ادامه داد : امیرقریه که ازشهرستان استهبان دراردوی تیم ملی حضور داشت با شایستگی حریفان مطرح خود را پشت سرگذاشت و در ماده 110 با مانع با زمان 15 ثانیه و 22 صدم ثانیه به عضویت تیم ملی در آمد .

همچنین علیرضا خطیبی دیگر دونده شیرازی است که افتخارپوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست آورد و در ماده 1500 متر با زمان چهار دقیقه و هشت صدم ثانیه حریفانش را شکشت داد تا در مسابقات آسیایی برای کشور مان افتخار کسب کند.

تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که اردیبهشت ماه سال 94 در کشور قطر برگزار می شود، آماده می کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد