شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

ساخت مجموعه تلویزیونی ˈیکی بود یکی نبودˈ در شیراز کلید خورد

شیرازنیوز- ساخت مجموعه تلویزیونیˈیکی بود یکی نبودˈ در شیراز با حضور مدیر کل صدا و سیمای فارس و هنرمندان این استان،چهارشنبه کلید خورد.

  به گزارش شیراز نیوز مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در این آیین گفت: مجموعه تلویزیونی یکی بود یکی نبود در سیزده قسمت بیست دقیقه ای برای پخش در ایام نوروز از شبکه فارس در دست تولید است.

محمدباقر کشفی با بیان اینکه تلاش می کنیم در رسانه ملی، فرهنگ و زندگی بومی مردم استان فارس را معرفی کنیم و نمایش دهیم افزود: این سریال تلویزیونی به فرهنگ، آداب و رسوم و فضایل انسانی اخلاقی مردم استان فارس می پردازد و آن را برای مردم این استان بازنگری می کند.

وی بیان کرد: یکی از اهداف اصلی ما در رسانه صدا و سیما، تولید بومی برای پخش ملی است که در این زمینه فعالیت های مناسبی در صدا و سیمای مرکز فارس انجام شده است.

کشفی اظهارداشت: در چند سال اخیر با کویر مالی در رسانه روبرو هستیم اما به دلیل رسالت ذاتی رسانه استانی مبنی بر حمایت از هنرمندان و تولید آثار فاخر متناسب با آداب و رسوم بومی استان، تلاش می کنیم نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

او اضافه کرد: برای تهیه و تولید این مجموعه تلویزیونی، هزینه هر دقیقه پنج میلیون ریال برآورد شده است.

کشفی ادامه داد: معتقدیم اگر به بخش فرهنگ به خوبی توجه شود بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود که توجه به این بخش وظیفه همگان است.

تهیه کننده و کارگردان مجموعه تلویزیونی ˈیکی بود یکی نبودˈ نیز گفت: نگارش این مجموعه تلویزیونی یک سال پیش آغاز و بعد از پنج مرحله بازنویسی زیر نظر استادان و هنرمندان استان فارس، تصویب شد.

علی نیکومنش عنوان کرد: در این سریال درهر قسمت یک موضوع و فرهنگ مردم استان فارس بیان می شود.

وی افزود: افتخار ما در تهیه این سریال استفاده از هنرمندان بومی در تولید وساخت این مجموعه است که بیش از 80 بازیگر در این مجموعه تلویزیونی در فضایی آشنا به فرهنگ بومی مردم فارس بازی می کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد