شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

سه طرح عمرانی در ممسنی فارس مورد بهره برداری قرار گرفت

شیراز نیوز- فرماندار شهرستان ممسنی گفت : همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر تعداد سه طرح عمرانی به ارزش ریالی 45میلیاردریال مورد بهره برداری قرار گرفت .

  رهام پیکری پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار شیراز نیوز  این طرحها را شامل روکش آسفالت دهستان عالیوند،بهسازی درمانگاه انقلاب و فضای سبز عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برغم گذشت به سه دهه و اندی از عمر گرانمایه انقلاب اسلامی هنور در اغلب شاخص های توسعه از بهداشت گرفته تا اقتصاد و صنعت این شهرستان با وضع مطلوب فاصله دارد خواستار توجه بیشتر دولتمردان به زیرساخت های توسعه این منطقه شد.

پیکری ظرفیتهای کاری و سرمایه گذاری را در این شهرستان بالا دانست و اظهار داشت : آمادگی لازم برای جذب صاحبان سرمایه در این نقطه از میهنمان را با دادن معافیت های لازم داریم و از سرمایه گذاران برای حضور در ممسنی دعوت می کنیم .

وی همچنین ایام الله دهه فجر را مجالی برای گزارش دهی از اقدامات و تلاشهای مسوولان و ارزیابی از میزان خدمات صورت گرفته به مردم طی یکسال کاری عنوان کرد.

پیکری همچنین از رسانه ها خواست تا ضمن انعکاس فعالیت های کاری یکساله مدیران ادارات و نهادها در راستای آمید افرینی در جامعه ، با ارایه پیشنهادهای لازم مدیران را در انجام بهتر روند خدمات رسانی به مردم یاری سانند.

ممسنی به مرکزیت نورآباد در 158کیلومتری غرب شیراز قرار دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد