شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

سخنان رییس جمهوری تیتر نخست مطبوعات شیراز

شیرازنیوز- سخنان رییس جمهوری در موضوعات داخلی و سیاست خارجی روز پنجشنبه تیتر نخست روزنامه های عصر مردم و خبرجنوب چاپ شیراز بود.

  روزنامه عصرمردم اعلام مواضع حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در حوزه سیاست خارجی را برجسته کرد و عبارت ˈرییس جمهور: نیاز به بمب اتم ندارمˈ را به عنوان تیتر نخست شماره پنجشنبه خود برگزید.

روزنامه خبرجنوب تیتر ˈگشایش درهای جدید برای جبران کاهش درآمدهای نفتیˈ را از میان سخنان رییس جمهوری در سفر به استان اصفهان برجسته کرده است.

ˈوزیر اطلاعات: بازی با آبروی افراد به نام انقلاب ناپسند استˈ و ˈتوکلی: احمدی نژاد باید محاکمه شود/ احمدی نژاد: به اتهامات به وقتش پاسخ می دهیمˈ از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه عصر مردم نیز در این باره تیترهایی در صفحه نخست داشت. این روزنامه به نقل از برخی نمایندگان مجلس در صفحه اول خود نوشت: ˈحرکت مافیای احمدی نژاد در جلسه استیضاح، آغاز افول وی بودˈ و همچنین ˈتوکلی: احمدی نژاد قانون شکن بوده استˈ.

هر پنج روزنامه چاپ شیراز رویدادهای مربوط به گشایش طرح ها به مناسبت دهه فجر را در صفحات نخست خود بازتاب داده اند. در این میان، روزنامه های نیم نگاه، سبحان و افسانه تیتر اول خود را از این رویدادهای خبری برگزیده اند.

روزنامه نیم نگاه به نقل از استاندار فارس در آیین گشایش بوستان شهروند در شیراز نوشت: ˈمردم شیراز شایسته بهترین ها هستندˈ.

روزنامه سبحان نیز این سخن شهردار شیراز را با فونت درشت در صفحه اول برجسته کرد: ˈبخش عظیمی از پروژه های شهرداری در مناطق کمتر برخوردار افتتاح می شودˈ.

روزنامه افسانه نیز تیتر ˈساخت بوستان 7 هکتاری شهروند در شیرازˈ را برای شماره امروز برگزید. این روزنامه عکس صفحه اول خود را به دانش آموزان افغان اختصاص داده و از قول مدیرکل اتباع خارجی استانداری فارس نوشته است: بیش از 300 هزار افغان در فارس اقامت دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد