شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

استاندار فارس: دانشگاه آزاد، ظرفیت بزرگی برای توسعه همه جانبه کشور است

شیرازنیوز- استاندار فارس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، یک ظرفیت بزرگ برای خدمت به انقلاب و نظام و توسعه همه جانبه کشور است.

  به گزارش خبرنگار شیراز نیوز، سید محمد احمدی، پنجشنبه در گردهمایی مسوولان تربیت بدنی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در شیراز افزود: بی تردید اگر دانشگاه آزاد نبود ما در بسیاری از عرصه ها حرفی برای گفتن نداشتیم.

وی ادامه داد: در مقطعی، دستیابی به تحصیلات عالیه یک ایده آل بود اما امروز اینگونه نیست و هر فردی در هر نقطه ای از کشور اگر اراده انجام تحصیلات عالیه داشته باشد شرایط برایش فراهم است.

استاندار فارس، دانشگاه آزاد را یکی از برکات و نعمت های انقلاب اسلامی دانست و گفت: این دانشگاه در حقیقت، محصول حمایت های امام راحل و هوشمندی و خردمندی آیت الله هاشمی رفسنجانی است که حمایت های رهبر معظم انقلاب نیز باعث شد این درخت تنومند روز به روز بارورتر و سایه سازتر شود.

استاندار فارس گفت: این دانشگاه در روزهای سخت با توجه به توان و سرمایه مالی که در اختیار داشت به داد کشور رسید و در شرایط امروز که به دلیل کثرت دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور با ریزش دانشجو مواجه شده، دولت باید به داد این دانشگاه برسد و به آن کمک کند.

احمدی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی هیچگاه در امور سیاسی دخالتی نداشته، در مدت یکی دو سال به دلیل اغراض سیاسی از گردونه خارج شد و مورد بی توجهی قرار گرفت، اما امروز شاهد هستیم که این دانشگاه مجددا به گردونه فعالیت و پویایی وارد شده و مدیریت دانشگاه در دست فردی اندیشمند قرار گرفته است.

استاندار فارس اضافه کرد: در دانشگاه آزاد از هیچ ظرفیتی غفلت نشده و علاوه بر عرصه های علمی و پژوهشی، در عرصه ها و رشته های مختلف ورزشی نیز دانشجویان و کارکنان این دانشگاه افتخارات قابل توجه ملی و بین المللی کسب کرده اند.

وی گفت: همه باید کمک کنیم تا دانشگاه آزاد به جایگاه و شان اصلی خود باز گردد و به جای دید طلبکارانه، به آن نگاه واقع بینانه داشته باشیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد