شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

تحولات سلامت محور رضایت مردم فارس را به همراه داشته است

شیراز نیوز- رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تحولات سلامت محور در جامعه ، گسترش و ارتقا فضاهای درمانی رضایت مردم فارس را جلب کرده است.

  به گزارش شیراز نیوز،محمد هادی ایمانیه شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: اضافه شدن چندین بیمارستان خیرساز به جمع مراکز درمانی شیراز و ارتقا سطح کیفی درمان در بیمارستانهای دولتی بسیاری از مشکلات بیماران را رفع کرده است.

وی ادامه داد: بیمارستانها و مراکز درمانی شیراز علاوه بر خدمات رسانی به مردم منطقه ، بیماران استانهای همجوار را پوشش می دهند که این مهم فشاری بر گرده آنها ست اما بخوبی جوابگو هستند.

ایمانیه اضافه کرد: واحد خودگردان پردیس بین الملل دانشگاه در شرایطی وارد جرگه شده که بیمارستانهای پیوند اعضای ابن سینا و سوختگی امیر المومنین در همجواری آن به زودی وارد چرخه درمان و آموزش می شوند.

بگفته وی ، این پردیس بهترین شرایط را برای توسعه پیش روی دارد زیرا چندین مرکز درمانی دیگر در نزدیکی آن تا یک یا دو سال آینده بهره برداری می شوند و این منطقه تبدیل به مرکز درمانی و آموزشی خواهد شد.

ایمانیه بیان کرد: مسوولان استانی و دانشگاه برای ایجاد بیمارستان دوم نمازی در این منطقه زمین های موقوفه نمازی به توافق رسیده اند و این پروژه تبدیل به برترین پروژه سلامت کشور خواهد شد.

وی گفت: دانشگاههای شیراز نیاز به مرکز همایش های دانشگاهی دارند و دانشگاه علوم پزشکی قادر به احداث این مرکز در این منطقه است ، این مهم نیاز به توجه مسوولان استان دارد.

پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز با 14 هزار متر مربع زیر بنا و صرف 200 میلیارد ریال اعتبار در شهر صدرا ایجاد شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد