شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

معاون استاندار فارس: ایجاد اشتغال برای جوانان، از اهداف اصلی دولت است

شیرازنیوز- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: یکی از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید ایجاد فرصت های مختلف شغلی و رفع مشکل بیکاری جوانان است که تاکنون اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام شده است.

  به گزارش دریافتی سه شنبه شیراز نیوز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزآباد، خلیل رضاییان در آیین بهره برداری از پروژه های دهه فجر این شهرستان افزود: امیدواریم دولت با تدبیر و درایت و با بهره گیری از ظرفیت های خود بتواند ضمن حل مشکل اشتغال جوانان، با توسعه صنعت، اقتصاد تک محصولی وابسته به نفت ایران را به صنایع دیگر و پر تقاضا در دنیا تبدیل کند.

وی ادامه داد: تا به امروز در کشور، بسیاری از کارهای سخت و غیر قابل انجام را با باور این که ما می توانیم انجام داده ایم و در ادامه نیز به رغم تمام دشمنی ها و مانع تراشی ها، پیشرفت کشور را به جهانیان نشان خواهیم داد.

رضائیان افزود: همین فشارها و تحریم ها بود که باعث شد مسوولان کشور،اقدام به شناسایی اولویت ها برای پیشرفت بهتر کشور کرده و از منابع موجود، استفاده بهینه داشته باشند و و امروز کشور با گام هایی محکم و استوار در مسیر آبادانی و پیشرفت هرچه بیشتر حرکت می کند.

وی، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر تصریح کرد: دشمن قصد دارد نظام اسلامی را در برابر انجام امور ناتوان جلوه دهد و ریشه ناامیدی را در کشور بگستراند، اما برنامه های فرهنگی همچون گرامیداشت دهه مبارک فجر موجب می شود با مرور اقدامات و توانایی های انقلاب و نظام، روز به روز بر اعتماد مردم به توانمندی نظام افزوده شود.

رضائیان، با اشاره به بهره برداری از یک هزار و 29 پروژه با اعتباری بالغ بر 16 هزار میلیارد ریال در ایام الله دهه مبارک فجر در استان گفت: اغلب سرمایه گذاری های انجام شده برای اجرا و بهره برداری از این پروژه ها مربوط به بخش صنعت و اشتغال است.

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از تالار هنر فیروزآباد، ترمینال شهید بهادر رضوان طلب، بلوار شهیدان بهزادی و نیایش و ساختمان شهرک صنعتی بهره برداری به عمل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد