شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

بهمن مبارک ، روز جشن ملی ، حماسه اقتدار ایرانی

شیراز نیوز- بهمن از راه رسید ، جشن ایران و ایرانی ، نماد استقلال و آزادی ، جشن برقراری جمهوری اسلامی ، باز هم فرزندان ایران در سراسر کشور آماده پایکوبی و سرور،' زنده باد ایران '.

  ایران مهد دلیران ، با همت فرزندان جوانمرد و غیرتمند از نسل آرش کمانگیر، در بلندای آسمان گیتی ، خوش می درخشد و برق پیروزیهایش چشم ناجوانمردان را کور کرده است.

بهمن با خود صدای سفیر گلوله ها ، فریاد لاله های در خون غلتیده ، ضجه مادران بی فردا در عزای نوگلان را تداعی می کند اما ندای آزادی ، هوای بهار استقلال ، و شکفتن جوانه ها بر درخت زندگی میهن را باز هم نوید می دهد.

صدای شوم دشمن برای مهار استقلال ایران آزاد قرنهاست که بلند است ، دشمن همواره از استواری مردان و زنان ایرانی خشمگین بوده و می ماند.

فرزندان ایران خونهای خود را برای نشاندن نهال انقلاب اسلامی در دامن مام وطن نثار کردند و بیش از سه دهه و نیم پیش ریشه آن را در خاک سرزمینشان محکم کردند.

بیست و دوم بهمن 57 روز تولد انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن خون شهدا بود ، امروز در طلیعه سی و هفتمین بهار آزادی ، درخشش ایران اسلامی در جامعه بین الملل را به جشن می نشینیم .

فرزندان ایران آزاد در پناه اسلام جهانگیر ، بر بلندای قله افتخارات علمی ایستاده اند ، به گونه ای که در محاصره تحریمهای مغرضانه ، بازهم برای ایران در دنیا افتخار و سربلندی را کسب می کنند .

ایران به برکت خون شهدایش ، علمدار آزادیخواهان و استقلال طلبان همه کشورهای تحت ستم و ظلم استکبار جهانی است ، افتخاری که دشمنان از به یاد آوردنش به لرزه وامی دارد.

نماینده ولی فقیه در فارس معتقد است : روز 22 بهمن ، روز جشن ملی است و برای ایرانیان به سان سه عید بزرگ فطر، قربان و غدیر در اعتقادات مذهبی اسلامیشان مقدس و گرانبهاست.

آیت الله اسدالله ایمانی گفت: پیام های 22 بهمن، غلبه حق بر باطل را باید همه به خوبی درک کنند و پای بند آن باشند.

وی افزود: روز 22 بهمن مانند عید فطر ، پایان دوره های سخت و طاقت فرسا و روزه داریهای همراه با عبادت است که سربلندی را نصیب ملت ایران کرد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: روز 22 بهمن به سان ، عید قربان بود که مردم با ایثار و گذشت اسماعیل های خود را قربانی کردند و به سان عید غدیر که ولایت و امامت به مردم معرفی شد.

آیت الله ایمانی ادامه داد: ملت ایران تحت فشارهای ناجوانمردانه دشمنان 36 سال با عزت و سربلندی در دنیا درخشیدند و پیامهای انساندوستانه ، اسلام خواهی و طرد ستمگر و ظالم را به دنیا ارسال کردند.

وی افزود: ملت ایران با ایستادگی خود نشان داد که پایبند اصول و آرمان های انقلاب است و فرزندانی را تربیت کرد که در عرصه علوم مختلف سرآمد دنیا شدند تا کشور به استقلال و آبادانی برسد.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: ملت ایران با افتخار به تمام آزادیخواهان جهان ثابت کرد که می توانند با وحدت و یکپارچگی خود را از یوغ دولتمردان ستمگر و اسیر دست بیگانگان نجات دهند.

وی اظهار داشت: مسلمانان جهان باید آگاهانه مراقب باشند تا دشمنان اسلام با ترفندهای اقتصادی اسلام را از آنها نگیرند ، مسلمان را علیه مسلمان بکار نبندند.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: دولتمردان کشور باید ارزش ایران و ایرانی را در مانایی ارزش های دینی بیش از گذشته حفظ کنند .

وی خاطر نشان کرد: مسوولان باید زمینه رشد و شکوفایی جوان ایرانی که پاسدار ارزشها و ارمانهای اصیل انقلاب اسلامی هستند را دو چندان فراهم کنند.

استاندار فارس به ایرنا گفت : روز 22 بهمن روز جشن ملی ماست که تداعی کننده موفقیت و پیروزی ملت ایران در مبارزه با استبداد و استعمار جهانی است که حکومت اسلامی را برایشان به ارمغان آورد.

سید محمد احمدی افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ، ادامه راه انقلاب اسلامی و امام راحل را تثبیت می کند و بیانگر انسجام و وحدت ملی مردم در این مسیر است .

وی گفت: حضور پرشور و بانشاط مردم در این روز ملی ، بدخواهان و دشمنان انقلاب را از ادامه بدخواهی ها و بی اثر بودن دشمنی هایشان آگاه می سازد.

وی ادامه داد: حضور قدرتمند مردم در صحنه جشن پیروزی انقلاب ، دولتمردان را برای عبور از سد مشکلات اقتصادی و بین المللی توانمند تر می سازد.

احمدی بیان داشت: مردم فارس همچون دیگر نقاط کشور با حضور پررنگ خود به دنیا ثابت می کنند که حامیانی قدرتممند برای انقلاب اسلامی هستند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد