شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

اتحاد و اقتدار در فجر 93 جشن بهمن در فارس با گامهای استوار مردم همراه شد


شیراز نیوز- وطن یعنی ریشه درخاک ، وطن یعنی محبت ، مهربانی نثار هرآنکه دانی و ندانی ، وطن یعنی نگاه هموطن .

  وطن یعنی زلال چشمه پاک ، وطن یعنی درخت ریشه در خاک ، وطن یعنی هامون ، ارس ، کارون ، بلندای دمنوند شکیبا با آتشی نهفته در دل.

بهمن ، بهمن یعنی سرآغاز آزادی ، سربلندی ایران ، رخت بر بستن استبداد ، بهمن یعنی شکوه وطن در گامهای دلیران و وطن پرستان .

بهمن امروز باید دوباره ندای ، 'هوا دلپذیر شد ، گل از خاک بردمید ، پرستو به بازگشت زد نغمه امید ، به جوش آمدست خون درون رگ گیاه ، بهار خجسته باز خرامان رسد ز راه ، به خویشان به دوستان به یاران آشنا به مردان تیز خشم ، که پیکار می کنند ، به آنان که با قلم ، تباهی درد را به چشم جهانیان پدیدار می کنند ، بهاران خجسته باد، بهاران خجسته باد ' را یکصدا و با شوق بخوانیم زیرا شاهدیم ' این بند بندگی ، و این بار فقر و جهل ، به سرتاسر جهان ، به هر صورتی که هست ، نگون و گسسته باد، نگون و گسسته باد ' ایران عزیز پرچمدار است تا ظلم را جهان نابود سازد.

ایران ، بهمن ، در بلندای زمان رسید به آنچه بزرگی در ورایت سرود:

چو ایران نباشد تن من مباد ، بدین بوم و بر زنده یک تن مباد ، اگر سر به سر تن به کشتن دهیم ، از آن به که کشور به دشمن دهیم ، دریغ است ایران که ویران شود ، کنام شیران و پلنگان شود .

ایران ، دشمنانت در طول دورانها ، به دلیری دلیر مردانت ، بخل ورزیدند ، امروز نیز این چنین ، اما شیرمردانت ، قدرتهایشان را از شمشیر به توانایی و کارآمدیشان کشیده اند.

استکبار جهانی ، چهار دهه قبل ، بنایش بود که انقلاب را در نطفه خفه سازد ، با فتنه هایش ، هر ساله تارهای سیاه عنکبوتی را بیشتر بدور خود

پیچید ، امروز را باور نمی کند که در دامی که خود تنیده گرفتار آید ، تحریمهایش نیز دامنگیر خودش شود.

دانشمندان جوان پر انگیزه ایرانی هرچه حلقه ها را تنگ تر می بینند بیشتر ذوق و نبوغشان را بکار می گیرند تا جایی که امروز آمریکا از ناعلاجی درصدد برآمده تا زور و تهدید ایران را به مذاکره وادارد.

امروز بیست و دوم بهمن ، نمایشی از اوج قدرت ایران اسلامی است که با همت ملتش به دنیای کفر بازهم ' نه ' می گوید.

نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس می گوید : دشمن جنگ نابرابری را علیه ما آغاز کرده ، به بهانه تحریمها ، جنگ اقتصادی را با گستاخی به میدان آورده است.

آیت الله اسدالله ایمانی افزود: اما مردم ایران در پناه وحدت و همبستگی ، اگرچه سختیها را تحمل می کنند اما نظام را نه تنها رها نکرده بلکه بیش از گذشته حمایت و تقویت کرده اند.

امام جمعه شیراز ، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پیامی یاس آمیز برای دشمن می داند که همان «نه» به مفهوم آیه مبارکه «اشداء علی الکفار» و آری به دوستان به معنای «رحما بینهم» است.

آیت الله ایمانی معتقد است : حضور پرشور مردم برای مسوولان این پیام را دارد که که مسوولیت و موقعیت شما نشات گرفته از اراده ملت مسلمان است ، مردم سختی ها، تلخی ها، ناکامی ها و رنج ها ی بسیار کشیده اند تا انقلاب را پربار و شکوفا ببینند پس اراده ملت در شکیبایی و دور ساختن دشمن از میدان است.

امام جمعه شیراز می گوید: روزها و ساعات ایام الله دهه فجر توام با حوادث و خاطرات تاریخی تلخ و شیرینی است که چون در نهایت به یوم الله 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت دین در ایران منتهی شد، جشن بزرگ پیروزی ملت ایران به حساب می آید.

آیت الله ایمانی خاطر نشان کرد: ملت ایران از سال 58 تا به امروز جشن پیروزی انقلاب را خودجوش برگزار می کنند و شادی و شعف خود از استقلال و آزادی ایران اسلامی را در چشم جهانیان به نمایش می گذارند.

وی اظهار کرد: حضور یکپارچه مردمی به دنیای استکبار می گوید همانگونه که نسل های قبل، انقلاب را به پیروزی رساندند، نسل های بعد نیز در کنار انقلاب هستند و از آرمان آن دفاع می کنند.

امام جمعه شیراز بیان داشت: امروز دشمن از سرافرازی ایرانی در جوامع علمی دنیا خشمگین است و می داند جنگ اقتصادی در تفکر فرزندان ایران به هیچ انگاشته می شود.

امروز در راهپیمایی پرشور بیست و دوم بهمن در شیراز ، مردم به فرمایشات نماینده ولی فقیه در سپاه گوش سپردند و بیانیه ملی بیست و دوم بهمن با صدای یکپارچه و محکم تکبیر آنها قرائت شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد