شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

اتحادو اقتدار در فجر 93/ بهمن راز مانایی و جاودانگی ما


شیرازنیوز- ایران ای شکوه جاویدان ، ایرانی سرفراز ، زخمی سربلند بحرانها ، در دل التهاب دوران ، باز هم برای مانایی تو به میدان آمده است.

  ایران صنوبر سرکشیده از خاک تا افلاک ، ای پاره تن هر ایرانی ، فرزندانت برای رسیدن وطن به آرامش چه خونها داده اند.

ایرانی برای رسیدن به شورابه های وطن چه خطرها کردند ، برای شنیدن بوی گلهای ناشناس قدرت و توانستن چه بحرانهایی را به جان خریدند.

ایرانی برای خواندن قصه عشق به خاک ، رنج دورانها را چشید برای پاک ماندن دامن مام وطن چه بلاها کشید.

در خاک زر خیز ایران ، نبودند جز مردمی آزاده و مسلمان ، تا راه را برای رسیدن کشوری آزاد به قله های رفیع سعادت ، در راه جان باختند و گدایی از بیگانه را ننگ سرزمینشان دیدند .

ایران ، امروز بقای ما ، آمدن ما ، راز جاودانگی ما، همین فریادها ست ، ایرانی گامهایش استوار ، ایمانش محکم ، مشتهایش گره شده و توانش جهانگیر است.

ایران ، مام وطن نامت همزاد افتخار ، خاکت زادگاه بزرگان، ایران ، خاکت توتیای چشم هر ایرانی قبله گاه دل تپیده عاشق ، بهمن دوباره به گل نشست.

ایران باشکوه سرافراز ، چه سان آسمانت پرنور و روشن از وجد مردان و زنانت شد ، بهمن دوباره هم بستر با امید و محبت ، فرداها را می سازد.

ایران آسمانت آبی تر از دریا ، دریاهایت زلال تر از شبنم ، بهمن صحنه حضور را در زلال بیکرانت به نمایش گذاشت ، دشمن حسرت در دل دارد.

ایران ، مهد حق باوری ، بهمن دوباره با عشق به فرداها در خاکت شکوفه داد ، سلحشورانت مظهر غیرت و آزادگی و شرف به بلندای استواری البرز و دماوند در برابر دشمنانت صف کشیده اند.

ایران ، ستاره سعادت ، فرزندانت بهمن را با علم و عمل نورباران کرده اند ، دشمن کور دل است ، محاصره را تنگ کند ، باکی ندارند ، سخت کوش و بلندپرواز قله های افتخار را می پیمایند.

ایران ، سپهر پرفروغ، فرزندانت نهال انقلاب ، روزهای پرحادثه جنگ را با قطره قطره خون خود تطهیر کردند ، تا سربلند باشی امروز ، با گامهایشان در صحنه حضور ، دشمن را در دام حلقه تنگ تحریم ها اسیر می سازند.

ایران منادی آزادگی ، استقلال طلبی و اسلام خواهی ، آوای بلند آزاد اندیشی زنان و مردانت ، گوش دنیا را باز کرد ، تا امروز پشتوانه امین همه ستمدیدگان شدی ، زانوانشان قدرت گرفت تا بساط مستبدان و استعمارگران را درهم پیچند و پرچم اسلام را در خاکشان پرافتخار به اهتزاز درآورند.

ایران ای گل شکفته در چمن طوفان ، ای بهار جان ، دیار قهرمان من ای ایران ، ماهستیم ، امروز بهمن است ، روز به یاد ماندنی خاطره ها ، روزی که خمینی آمد باغبان گل ستاره ها شد ، مانند آفتاب صبحگاه نگاه مهربانش را نثار ایران کرد ، امام نگاه پاکش را یکسان میان ما تقسیم کرد، خوبی هایش را نثار جانمان کرد ، امروز ' ماهستیم ' .

ایرانی مهربان ترین ملتها در دنیاست ، حضورش مرهمی بر تمامی دردها و رنجها ، عشق اش بی پایان ، امروز پیر و جوان با هر گام بهمن را به اوج قدرت می رساند ، فردا دشمن آواره تر و حیران تر به دخمه ها ی تاریک جهالت خود خواهد رفت.

امروز هر ایرانی با دستهای مشت کرده اش باز هم به دشمن ' نه ' گفت و دوباره با خمینی کبیر تجدید بیعت کرد و تا آخرین نفس با ولایت مانده است .

امروز شوق پرواز را پرستوهای عاشق در دل دارند ، حس دوباره بودن ، بهمن در همگامی خود دیروز و امروز را به فردا پیوند می دهد.

بهمن ، امروز در صحنه حضور دستان من و تو را برای ساختن فردا در دست هم می گذارد تا همپای هم به روشنی صبح فردا ها برسیم.

بهمن ، امروز بر قدمهای مردان و زنان ایرانی که مسیر ناهموار را با عشق پیمودند و معنا را از سختی زدودند ، بوسه می زند و شبهای امیدشان را ستاره باران خواهد کرد.

ایرانم ، پاره تن ، اندیشمندانت متفق و معتقدند هرآنچه حلقه دشمن تنگ تر باشد ، خروش سربدارانت دل انگیزتر ، تا جایی که جنگ اقتصادیشان نیز گریبانگیر طراحانش شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد