شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

یازدهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در شیراز برګزار می شود

شیرازنیوز-معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ابراز داشت: از 24بهمن تا دوم اسفند، یازدهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر شیراز با حضور گروه های خارجی و داخلی اجرا می شود.

  به گزارش دریافتی چهارشنبه شیراز نیوز ، مهدی امید بخش افزود: در این دوره از جشنواره که از 24 بهمن تا دوم اسفندماه برگزار خواهد شد افزون بر گروههای شرکت کننده، چهار گروه موسیقی استانی که در جریان سی و امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در بخش مسابقه قرار دارند به اجرای موسیقی می پردازند.

ویاین گروهها را همنوازان ایران، همنوازان آبنوس، باران شیراز و گروه آوازی پاسارگاد نام برد که در آیین پایانی جشنواره موسیقی فجر شیراز به اجرا خواهند پرداخت.

این مقام فرهنگی با بیان اینکه از همه گونه های موسیقی در جشنواره ی فجر یازدهم شیراز حضور دارد، افزود: یازدهمین جشنواره موسیقی فجر شیراز با در نظر گرفتن تمام سلایق موسیقایی میزبان گروه هایی از کشورهای آلمان و استونی است که رسیتال پیانو C.Johan Wendt از آلمان و ارکستر زهی String از استونی روزهای دوشنبه 27 بهمن و چهارشنبه 29 بهمن در تالار حافظ برنامه خواهند داشت.

معاون هنری ارشاد فارس تلاش جشنواره یازدهم فجر شیراز را متمرکز بر استفاده از ظرفیت های موسیقایی استان فارس دانست و اضافه کرد: در بخش موسیقی پاپ این جشنواره نیز افزون بر هنرنمایی رضا یزدانی و محمدعلیزاده، خوانندگان موسیقی پاپ کشور ترکیبی از خوانندگان پاپ شیراز متشکل از سینا سبک روح، مهران موثقی، مازیرا ظریف صنایعی، حامد فقیهی و حسین میری به ارایه ی موسیقی مردمی می پردازند.

امیدبخش حضور گروه زند به سرپرستی و خوانندگی علی زندوکیلی در آیین گشایش یازدهمین جشنواره موسیقی فجر شیراز را قطعی دانست و گفت: شنبه 25 بهمن نیز گروه بیدل به سرپرستی و خوانندگی سیدحسام الدین سراج در تالار حافظ به هنرنمایی می پردازد واین درحالیست که ارکستر سازهای بادی تهران به سرپرستی سینا ذکایی دوشنبه 27 بهمن به صحنه می رود.

دبیر یازدهمین جشنواره موسیقی فجر شیراز با تاکید بر اینکه تمام نگاه جشنواره توزیع موسیقی جدی است، افزود: بدین خاطر نیز گروه موسیقی شیپور صلح با حضور علی قمصری، محمد معتمدی و بردیا کیارس از جمله گروه های فاخری است که پنجشنبه 30 بهمن در تالار حافظ حضور خواهد یافت.

فروش بلیت های یازدهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر شیراز که از 24 بهمن تا 2 اسفندماه در تالار حافظ شیراز برگزار می شود از پایگاه اینترنتی Irantic.ir انجام می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد