شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

نفرات برتر مسابقات شنای جام فجر کشور در شش ماده معرفی شدند

شیراز نیوز- رقابت های شنای جام فجر پارسیان کشور روز چهارشنبه در شیراز آغاز شد و نفرات برتر در شش ماده معرفی شدند.

  به گزارش خبرنگار شیراز نیوز این رقابت ها که در رده سنی 11 تا 14 سال بر گزار شد، در ماده 100 متر پروانه رده سنی 12-11 سال ، علی رضا ملکی از باشگاه نیل آموزش پرورش تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد، متین شجاعی از زنجان بر سکوی دوم ایستاد و متین فتحی از باشگاه نیل آموزش پرورش تهران سوم شد.

درماده 400 متر آزاد رده سنی 14-13 سال ، پارسا حکمت از هیات شنای فارس بر سکوی نخست ایستاد، علی تاجیک از خراسان رضوی دوم شد و امیر محمد عزیزی مقدم از باشگاه طنین موج های آبی البرز مقام سوم را کسب کرد.

ماده 200 متر آزاد رده سنی 12-11سال ، علی رضا ملکی از باشگاه نیل آموزش پرورش تهران قهرمان شد،علیرضا پور بابا از قزوین مقام دوم را کسب کرد و امیرحسین نازک کار ماهر از هیات شنای استان فارس بر سکوی سوم ایستاد.

ماده ، 100 قورباغه رده سنی 14-13 سال، آرمان سیدی از ثامن الحجج کرمانشاه مقام اول را کسب کرد، سامان قپانوری از باشگاه نیل آموزش پرورش تهران دوم شد و احسان اختر کاوان از زنجان بر سکوی سوم ایستاد.

ماده 200 متر مختلط انفرادی رده سنی 12-11 سال ، متین شجاعی از زنجان عنوان قهرمانی را کسب کرد، محمد مهمان نواز از خراسان رضوی در جایگاه دوم ایستاد و سپهر مقدسی از توابع تهران ب سوم شد.

ماده 200 متر پروانه رده سنی 14-13، پارسا حکمت از هیات شنای فارس قهرمان شد،امیر سینا حسین لو از زنجان دوم شد و علیرضا یاوری از باشگاه پتوی لاله اصفهان بر سکوی سوم ایستاد.

این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر بر گزار می شود ، 415 شناگر در رده سنی 11 -12 و 13-14 سال در قالب 33 تیم از سراسر کشور در استخر انقلاب شیراز با هم به رقابت می پردازند.

این مسابقات تا روز جمعه 24 بهمن ماه در شیراز ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد