شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن کشور: بخش عمده مسکن مهر،تاپایان امسال به نتیجه می رسد


شیرازنیوز- مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: قسمت عمده مسکن مهر تا پایان امسال و بخشی نیز در نیمه نخست سال 94 به سرانجام می رسد.

  به گزارش شنبه شیراز نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، امید محمدی در جریان بازدید از پروژه های مسکن مهر شهرستان پاسارگاد افزود: از مجموع واحدهای پیش بینی شده مسکن مهر تاکنون 285 هزار واحد به اتمام رسیده است که 200 هزار واحد دفترچه اقساط دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: 47 هزار واحد نیز برای اجرا در سال 94 باقی می ماند که بخش عمده آن در شش ماه نخست آن سال و تعداد محدودی از پروژه هایی نیز که با تاخیر شروع شده اند در 6 ماه دوم سال 94 به پایان خواهد رسید.

محمدی گفت: با توجه به اینکه پروژه های مسکن مهر به تناوب شروع شده اند، برای جبران افزایش هزینه پروژه هایی که عملیات آنها دیر آغاز شده و کاهش فشار بر متقاضیان، دولت اقدام به افزایش سقف تسهیلات کرده است.

او افزود: بر اساس موافقت وزیر راه و شهرسازی، برخی پروژه ها تا سقف 250 میلیون ریال تسهیلات دریافت می کنند و آن دسته از پروژه هایی که مشکلات بیشتری دارند نیز از تسهیلات 300 میلیون ریالی بهره مند خواهند شد.

وی عدم تامین آورده اعضا را یکی از مشکلات در روند اتمام پروژه های مسکن مهر دانست و بیان کرد: انتظار داریم که متقاضیان نسبت به پرداخت آورده خود مشارکت بیشتری داشته باشند.

مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، تامین خدمات زیربنایی را از دیگر مشکلات مسکن مهر برشمرد و افزود: هم اینک در کشور، عملیات ساخت حدود 28هزار واحد مسکن مهر پایان یافته و به محض تکمیل خدمات زیربنایی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد