شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

شهرداری شیراز توجه بیشتری به پروژه های عمرانی مناطق محروم داشته باشد

شیراز نیوز- عضو شورای شهر شیراز گفت: شهرداری شیراز توجه بیشتری به وضعیت پروژه های عمرانی جنوب و شرق این شهر داشته باشد.

  به گزارش شیراز نیوز غلامعلی ترابی، عصر دوشنبه در نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز، با اشاره به توصیه های امام راحل و رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه و آبادانی مناطق محروم افزود:سرعت احداث چند پارک در مناطق جنوبی شهر مانند پارک 10 هکتاری رحمت، پارک 50 هکتاری کوشک میدان و پارک 300 هکتاری حاشیه رودخانه چنارراهدار بسیار پایین است و پیشرفت آنها طبق برنامه انجام نمی شود.

وی ادامه داد:انتظارمی رود که ضمن اختصاص اعتبار کافی برای اجرای این پروژه ها، زمان بهره برداری از آنها نیز هرچه زودتر مشخص و به اطلاع عموم رسانده شود.

عضو شورای شهر شیراز، آگاهی شهروندان از نحوه محاسبه عوارض را حق مسلم آنها دانست وگفت:با توجه به مراجعه و درخواست های مکرر شهروندان برای در اختیار داشتن ریز محاسبه عوارض، از شهرداران مناطق شیراز تقاضا دارم که فهرست صورتحساب عوارض را به مراجعه کنندگان تحویل دهند.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست گفت: اولویت نخست مجموعه شورا و شهرداری شیراز ارائه خدمات مختلف و صادقانه به شهروندان است.

غلام مهدی حقدل افزود: امروز این وضعیت بر فضای شورا و شهرداری حاکم است و این دو مجموعه بدون تنش و درگیری در مسیر عمران و آبادانی شهر حرکت می کنند.

وی ادامه داد: البته وجود اختلاف نظر و سلیقه در بین اعضا امری کاملا طبیعی است اما این اختلاف نظرها هیچگاه باعث نشده که در روند خدمت به مردم خلل ایجاد شود.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شرایط برای خدمت به مردم در شورا و شهرداری فراهم است و از شهردار شیراز و آن دسته از اعضای شورا تقاضا دارم که اگر قصد انصراف برای حضور در این انتخابات را دارند در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

او اظهار کرد: شورا و شهرداری شیراز ظرف سال های گذشته با همدلی و اتحاد و با تکیه به نیروهای متعهد و تلاشگر خود به موفقیت های خوبی دست یافته اند و امیدواریم که این روند همچنان تداوم داشته باشد.

حقدل افزود: هدف و انگیزه همه ما خدمت به مردم است و امروز شرایط برای عمل به این وظیفه در شورا و شهرداری فراهم است.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند 94 برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد