شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

شهردار شیراز: برای انجام کارهای عمرانی، به انتظار نتیجه مذاکرات هسته ای ننشسته ایم

شیرازنیوز- شهردار شیراز گفت: برای اجرا و انجام کارها و فعالیت های عمرانی در شهر، به انتظار نتیجه مذکرات هسته ای ننشسته ایم و کارها را تعطیل نکرده ایم.

  به گزارش شیراز نیوز علیرضا پاک فطرت، سه شنبه در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری شیراز (تقاطع غیر همسطح آفرینش) افزود: شرایط امروز کشور ایجاب می کند که همه مجموعه ها و مدیران، تلاش و فعالیت جهادی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: هرآنچه امروز در شهر شیراز در حوزه عمرانی و اجرا و بهره برداری از پروژه های بزرگ و کوچک شاهد آن هستیم بیانگر وجود همان تفکر جهادی در بین اعضای شورا و کارکنان شهرداری شیراز است.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز هم گفت: تمام اقدامات و تحولاتی که در حوزه عمران و آبادانی در کشور شاهد هستیم، از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

غلام مهدی حقدل، تشکیل شوراهای اسلامی را منشاء برکات بسیاری برای کشور دانست و افزود: پیشرفت ها و تحولاتی که در شهرها از بعد از روی کار آمدن شوراها حاصل شد چندین برابر گذشته است.

وی گفت: شهرداری شیراز در سال هایی که شوراها تشکیل نشده بودند تنها 200 میلیارد ریال اعتبار در اختیار داشت اما امروز همین اعتبار به بیش از 27 هزار میلیارد ریال رسیده است.

در این آیین که شماری از مسوولان فارس و جمعی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان حضور داشتند 20 طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهرداری شیراز با اعتباری افزون بر دو هزار و 360 میلیارد ریال به بهره برداری رسید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد