شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

یک درمانگاه خیر ساز در کازرون فارس مورد بهره برداری قرار گرفت

شیراز نیوز- همزمان با میلاد امام زمان (عج) درمانگاه دندانپزشکی خیریه زنده یاد حاج حمید پیروی ویژه فرهنگیان در شهرستان کازرون از توابع استان فارس مورد بهره برداری قرار گرفت .

  به گزارش شیراز نیوز ، رییس آموزش و پرورش کازرون شامگاه چهارشنبه در مراسم بهره برداری از این درمانگاه خیر ساز ویژه فرهنگیان گفت : این درمانگاه به همت بانو توانگر مادر خیر کازرونی حاج حمید پیروی با اهدا خانه مسکونی خودشان به مساحت 770متر به همراه پرداخت مبلغ 300 میلیون تومان وجه نقد راه اندازی شده است .

مرتضی دیانتی نسب افزود: با بررسی هایی که انجام گرفت نیاز درمانگاه دندانپزشکی ویژه فرهنگیان در اولویت بود که با این حرکت خیر موفق شدیم که این درمانگاه را راه اندازی کنیم .

وی گفت : در این درمانگاه تعداد شش دکتر دندانپزشک در دونوبت کاری فعالیت خواهند کرد و تعرفه ویزیت فرهنگیان در این درمانگاه مناسب خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تمام کارهای دندانپزشکی تا عمل جراحی در این درمانگاه انجام می گیرد اظهار داشت :در آینده در نظر داریم با کمک خیرین درمانگاه تخصصی ویژه فرهنگیان را در کازرون راه اندازی کنیم .

مادر این خیر هم گفت : این حرکت برای رضای خدا و به عنوان باقی الصالحات بوده و چون فرزندم ازخیرین استان بود در نظر داشتم که بنام او و در ادامه حرکت خیری که داشت این واحد مسکونی را به این امر خیر و بنام خودش واگذارکنم .

شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد