شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

برگزیدگان جشنواره سراسری قرآن و هنر جهاد دانشگاهی فارس معرفی شدند

شیراز نیوز- در آیین اختتامیه جشنواره سراسری قرآن و هنر جهاد دانشگاهی فارس با عنوان شهود قدسی، برگزیدگان در رشته های مختلف عکاسی، نقاشی، خوشنویسی و گرافیک این جشنواره معرفی شدند.

  به گزارش دریافتی چهارشنبه شیراز نیوز، در بخش خوشنویسی نستعلیق محمد عبداللهی از مازندران، خوشنویسی شکسته پیمان پارس مهر از قزوین، خوشنویسی نسخ امیر پژمان از فارس و خوشنویسی ثلث سعیده جاویدی آزاد از فارس به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش عکس حمیدرضا مجیدی از مرکزی، ستاره دژم از فارس و زهرا اسلامی از فارس به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند و محمد حسین صفری از تهران، آنیتا حسن علیزاده از خراسان رضوی و عطا رنجبر از خراسان رضوی نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش گرافیک و تصویرسازی فیروزه قاسمی از اصفهان به عنوان نفر برتر و فرزانه گرمنجانی از فارس، مهرنوش دشتی زاده از تهران، فاروق روحی حاجی آبادی از خراسان رضوی و زهرا شیرخانزاده از تهران نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش پوستر، منصوره مختاری از فارس به عنوان نفر برتر و مجتبی شبان از فارس و مسعود کلانی طهرانی از فارس نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش لوگوتایپ، ضمن معرفی گلی منزهیان از فارس به عنوان نفر برتر، راضیه سحرخیزان از فارس، ندا فریبرزی از فارس و احمد غاری از قم نیز شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش نقاشی بهروز مسلمی از گیلان، وحیده گیاهی از فارس و زهرا استواری از فارس به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

جشنواره سراسری قرآن و هنر جهاد دانشگاهی فارس که با حضور هنرمندانی از دانشگاه های سراسر کشور در شیراز برگزار شد، روز گذشته (سه شنبه) به کار خود پایان د

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد