شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

سه طرح عمرانی ورزشی در جهرم فارس به بهره برداری رسید

شیراز نیوز- سه طرح عمرانی ورزشی شامل سالن روستای علویه، روشنایی زمین چمن شهرقطب آباد و روشنایی پیست دو و میدانی ورزشگاه آزادگان در شهرستان جهرم از توابع استان فارس به بهره برداری رسید.

  به گزارش خبرنگار شیراز نیوز نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاح این سه طرح بیان داشت:در حالی که اعتباری برای سالن روستای علویه لحاظ نشده بود از سال 90 عملیات ساخت آن اغاز شد و خوشحالیم که در حدود سه سال این سالن با تجهیزات کامل به بهره برداری رسید.

محمدرضا رضایی کوچی افزود:می کوشیم با بر طرف کردن مشکلات ورزشی این شهرستان و بخش های تابع آن،شرایطی به وجود آوریم که علاقه مندان به ورزش به راحتی به رشته مورد نظرخود بپردازند و شاهد شکوفا شدن بیشتر جوانان به لحاظ قهرمانی و جسمی باشیم.

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس همچنین درجمع مردان و زنان شرکت کننده در این ایین قول مساعد داد مشکلات آنها به ویژه اب شرب قطب اباد و ورزشگاه این بخش با مساعدت مسوولان سازمان ابفای فارس حل شود .

شماری ازمردم قطب آباد ضمن انتقاد به نحوه پاسخگویی و رفتار نامطلوب مسوولان آبفا جهرم خواستار رسیدگی از سوی نماینده مجلس به مشکلات خود شدند.

سرپرست ورزش و جوانان فارس هم درجمع مردم گفت:خوشبختانه با حمایت و پیگیریهای نماینده مردم جهرم درمجلس،فرماندار و دیگر مسوولان استانی شاهد بهره برداری از سه طرح ورزشی هستیم.

علی رضایی افزود:ورزش شهرستان جهرم در رشته های مختلف همیشه در سطح ملی و استانی مطرح بوده ازاین رو نیازاست که مشکلات عدیده انها از جمله سخت افزار و نرم افزاری برطرف شود تا ورزشکاران این شهرستان بهتر بتوانند خود را نشان دهند.

وی اضافه کرد: پیگیر مشکلات ورزشکاران شهرستان جهرم و توابع آن هستم و در بخش تجهیزات نیز تا آنجا که قانون اجازه دهد کمک خواهم کرد.

امید نوروزی دارنده مدال طلای کشتی المپیک وجهان نیز در این سفر به پیگیری مشکلات رشته تخصصی خود پرداخت و از سالن کشتی شهرقطب آباد بازدید کرد و قول داد لباس مورد نیاز ورزشکاران این رشته را فراهم کند .

نوروزی نیز در حاشیه این مراسم ها با علاقه مندان به ورزش به ویژه کشتی گفت وگو کرد و با انها عکس یادگاری گرفت.

رییس ورزش و جوانان شهرستان جهرم هم ضمن تشکر از نماینده این شهرستان در مجلس ، سرپرست اداره کل و دیگرمسوولان استانی و محلی بیان داشت:خوشحالیم که شاهد افتتاح سه طرح ورزشی وهمچنین بازدید از چندین امکانات ورزشی بودیم .

رحیم خداجو ادامه داد: سالن روستای علویه به مساحت یک هزار و 250 مترمربع و با حدود 9 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

وی تاکید کرد: اعتبارت این طرح از منابع ملی ، دو درصد نفت و گاز و ماده 180 نمایندگان مجلس تامین شده است .

خداجو بدون اشاره به اعتبار خاصی افزود : روشنایی زمین چمن شهرقطب اباد و پیست دو میدانی ورزشگاه ازادگان جهرم نیز از اعتبارماده 180 تامین گردید .

وی اضافه کرد: همچنین از سالن روستای موسویه و سالن حیدراباد بازدید به عمل امد و مقرر شد مشکلات این دو سالن نیز برطرف شود.

شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد