شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

مدرس حوزه و دانشگاه : فاصله گرفتن از رهنمودهای امام راحل یک تهدید است


شیراز نیوز - مدرس حوزه و دانشگاه آرمانهای والای امام را راهنمای بی بدیل امت اسلامی بیان کرد و گفت: فاصله گرفتن مردم ومسوولان از رهنمودهای امام خمینی(ره) یک تهدید است و دولت تدبیرو امید با تلاش مضاعف و ترویج بیشتر روحیه امید به اسلام و نظام، تعالی و پیشرفت کشور را پیگیری کند.

  به گزارش خبرنگار شیراز نیوز ، حجت الاسلام سید محمود وزیری روز پنج شنبه در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در صحن حضرت شاهچراغ (غ) اظهار داشت: نخستین آرمان امام راحل معرفی و توسعه اسلام ناب محمدی در دنیا بود که ایشان با دور اندیشی و تدابیر خردمندانه زمینه گسترش اسلام را با پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کرد.

وی بیان کرد: غرب و استکبار جهانی با آگاهی از اندیشه های امام راحل و گرایش مردم جهان به اسلام ناب محمدی، سعی بر القای خواسته های خود والقای اسلام دروغین و استعماری به مردم دنیا و با ایجاد و حمایت از گروههای تفکیری دارند.

او با یادآوری تلاش استکبار جهانی برای جلوگیری از ترویج اسلام در دنیا اضافه کرد: تلاش و جنایات گروهک های مختلف در دنیا برای مقابله با اسلام ناب محمدی و اندیشه امام راحل انجام می شود.

وزیری نجات محرومان و مستضعفان جهان را از دیگر آرمانهای امام خمینی(ره) بیان کرد و افزود: امروز مردم مسلمان بسیاری از کشورها ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) هستند به طوری که عکس، پرچم و سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را در دست دارند.

وی با بیان اینکه کسانی که دلواپس دین و انقلاب هستند باید ادامه دهنده راه امام راحل باشند ، اظهار داشت: مردم یمن و دیگر کشورهای اسلامی با تاسی به آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی در مقابل ستمگران ایستادگی می کنند و برای پیاده سازی اسلام ناب تلاش می کنند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سوریه آرمان دیگر امام خمینی(ره) را زمینه سازی برای حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) عنوان کرد و افزود: امام راحل با ارایه تئوری حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) تفکر جدیدی برای زندگی سعادتمند به بشریت ارایه داد که این اندیشه خط بطلانی بر تفکرهای غرب و استکبار بود.

وزیری گفت: امروز وطیفه همه ما تربیت نیروهای جوان و نوجوان بر مبنای اصول و الگوی مهدوی است تا زمینه سازی برای حکومت جهانی حضرت قائم (عج) انجام شود.

وی همچنین گفت: امروز دشمن در مقابل پیاده سازی آرمان های امام راحل سه برنامه عوض کردن جای حق و باطل با روش های مختلف، ایجاد ناامیدی در بین مردم به ویژه جوانان و تضعیف رهبری و ولایت فقیه را پیگیری می کند.

وزیری با بیان اینکه نقشه دشمن ایجاد ناامیدی از نظام اسلامی، دولت تدبیر و امید و مذاکرات هسته ای است ،اظهارداشت: دشمن تلاش می کند مردم به ویژه جوانان ما را از خیمه امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خارج کند و در این زمینه برای همه اقشار جامعه برنامه ریزی کرده است.

وی اضافه کرد: در این زمینه همه مردم باید با حضور به موقع و موثر، هوشیاری و بصیرت در تمام عرصه ها و همراهی با مقام معظم رهبری دشمنی ها و کینه توزی های دشمنان را خنثی کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین بر لزوم تقویت روحیه خودباوری در کشور اشاره کرد و افزود: روحیه خودباوری باید در اقشار مختلف مردم کشور نهادینه شود که این امر موجب تحولات مطلوب در کشور به ویژه در بحث هسته ای و تحریم ها می شود.

وی همچنین تاکید کرد که مسوولان و دولتمردان جمهوری اسلامی در هیچ زمانی حاضر به امضای توافقی که به عزت کشور آسیب برساند، نخواهند بود و این درسی است که فرزندان انقلابی کشورمان از امام راحل آموخته اند.

مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال رهبرکبیر انقلاب اسلامی با حضور مسوولان کشوری و لشکری فارس در نقاط مختلف این استان و نیز در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد.

در این مراسم هیات های مذهبی استان فارس به عزاداری و سوگواری پرداختند و اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد