شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

مربی تیم کاراته ارژن شیراز: مربیان جوان می توانند کاتای فارس را دوباره احیا کنند


شیراز نیوز-مربی تیم نونهالان کاتای ارژن شیراز با اشاره به اینکه کاراته فارس در بخش کاتا در گذشته های نه چندان دور حرف های زیادی برای گفتن در کشور داشت،گفت:مربیان جوان می توانند دوباره کاتای فارس را احیا کنند.

  محسن زارعی جمعه در گفت وگو با شیراز نیوز اظهارداشت: کاراته فارس حرکت روبه جلویی داشته و در بخش کاتا نیز با ورود مربیانی که به تازگی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده اند می تواند دوباره اوج گیرد .

وی افزود: حضور مستمر در رقابت های لیگ کشور به ویژه در سطح پایه ها و شرکت در مسابقات معتبر بین المللی از دیگر عوامل رشد کاراته فارس در بخش کاتا خواهد بود.

بازیکن سابق تیم ارژن شیراز با تشکر از سعید کریمی مدیرعامل شرکت فراورده های لبنی ارژن و مسعود زیگلری مدیر تیم های کاراته این مجموعه گفت: با حمایت آنها در رقابت های لیگ نونهالان کشور در فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی دست یافتیم.

زارعی بیان داشت : محمدرضا کشاورز، محمد حسین کشاورز،حسین عابدی ، محمد زنهاری، علیرضا علیزاده و مهدی طاهری اعضای تیم ارژن در مسابقات کشوری بودند .

این پیشکسوت کاراته فارس با تاکید براهمیت حفظ عنوان نایب قهرمانی تیم ارژن گفت:در لیگ امسال در رده نوجوانان شرکت داریم و با تمرینات مستمر به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم تا زمینه حضور چندین بازیکن از فارس در اردوی های ا نتخابی و پوشیدن پیراهن تیم ملی نوجوانان را فراهم نماییم.

وی درخصوص تیم کاراته استان کهگیلویه بیان داشت: پس از ارائه پیشنهاد از سوی مسوولان کاراته این استان و بررسی شرایط موجود و با توجه به اینکه اهداف بسیار خوبی داشتند مربیگری تیم کاتای کهگیلویه و بویر احمد را پذیرفتم.

محسن زارعی از تلاش های ده بزرگی رییس هیأت و دست اندرکاران کاراته استان تشکر کردو اظهار داشت : امیدوارم کاراته فارس حرکت روبه جلو خود را همچنان ادامه دهد تا شاهد حضور بیشتر ورزشکاران این رشته در کشور و میادین بین المللی باشیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد