شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

425کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف شد

شیراز نیوز - فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت:ماموران اننتظامی شهرستان های داراب ، سپیدان ، لارستان و جهرم با انجام چند عملیات ، موفق به کشف 425 کیلوگرم مواد مخدر شدند.

  به گزارش دریافتی شنبه شیراز نیوز سردار احمد علی گودرزی افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم هنگام کنترل خودروهای عبوری جاده لار – جهرم به یک دستگاه پراید شک و آن را متوقف کردند.

وی افزود:در بازرسی از خودرو یاد شده 48 کیلوگرم تریاک کشف و در ارتباط با این مواد سه نفر متهم دستگیر شدند.

گودرزی بیان کرد:همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان نیز هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده سپیدان – یاسوج به دو دستگاه خودرو وانت پیکان و کامیون شک و آنها را متوقف کردند.

او ادامه داد:در بازرسی از خودرو وانت پیکان 37 کیلوگرم و از کامیون 99 کیلوگرم تریاک کشف شد و رانندگان این دو وسیله نقلیه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد:همچنین ماموران انتظامی پاسگاه کوهستان شهرستان داراب پس از توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405 در گردنه گدار پنبه این شهرستان در بازرسی از این وسیله نقلیه 193 کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

گودرزی ادامه داد:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان نیز پس از تعقیب و گریز یک دستگاه خودرو تویوتا دو کابین را متوقف کردند و در بازرسی از این خودرو 48 کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

گودرزی بیان کرد:شماره تلفن 2184269 به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در ارتباط با خرید و فروش مواد مخدر است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد