شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد :

احداث بیمارستان تخصصی سرطان شناسی در شیراز نقطه عطفی در ارائه خدمات سلامت

شیراز نیوز - رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه گام های اصلی و اساسی برای ساخت بیمارستان تخصصی سرطان شناسی جنوب کشور در شیراز برداشته شده بیان داشت : احداث این بیمارستان نقطه عطفی درارائه خدمات حوزه سلامت دراستان فارس است .

  دکتر محمد هادی ایمانیه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار شیراز نیوز بیان داشت : توجه به نیازهای سخت افزاری و ارائه خدماتی جامع به بیماران سرطانی از جمله مواردی است که احداث این بیمارستان را ضروری ساخته از این رو ایده ساخت این بیمارستان با 500 تخت، شکل گرفت و اکنون در شرایطی قرارداریم که نیاز به مشارکت بیبشتر مردم برای ساخت این بیمارستان است .

وی با اشاره به اینکه بیمارستان سرطان شناسی جنوب کشور با مشارکت مردم و بر اساس وقف جمعی ساخته می شود گفت : دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور، این شیوه را در نظر گرفت که با همکاری سایر ارگان ها نتیجه بخش شد، به نحوی که امروز کارهای طراحی به سرانجام رسیده و کار از این پس نیز با سرعت ادامه می یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نزدیک بودن بهره برداری از بیمارستان ابن سینا در شهر صدرای شیراز گفت: 200تخت این بیمارستان به بیماران سرطانی اختصاص یافت و با تکمیل احداث بیمارستان سرطان شناسی جنوب این 200تخت به همین بیمارستان انتقال می یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یک وام 50 میلیارد تومانی برای این پروژه از سوی وزارت بهداشت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین می شود تا بتوانیم هرچه سریع تر این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین بیان داشت : از ابتدای اجرای طرح فروش اوراق وقف جمعی تاکنون بیش از 250 هزار نفر برای مشارکت در ساخت این بیمارستان خیریه کمک کرده اند.

وی با اشاره به مبالغ جمع آوری شده در این طرح گفت : با گذشت کمتر از یکسال از اجرای طرح اوراق وقف جمعی، مبلغی بالغ بر 10 میلیارد ریال جمع آوری شده است.

بیمارستان تخصصی سرطان شناسی جنوب کشور در شهر صدرا شیراز در 10 طبقه در حال احداث است و پیش بینی احداث 500 تا 600 تخت بیمارستانی دراین طرح شده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد