شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

واحد متخلف توزیع کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در شیراز پلمب شد

شیراز نیوز - روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: با همکاری کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی شیراز ، یک واحد صنفی متخلف توزیع کننده لوازم و محصولات آرایشی و بهداشتی در این شهر پلمب شد.

  به گزارش دریافتی شنبه  شیراز نیوز به نقل از این روابط عمومی ، دبیر کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی شیراز در این مورد اظهار داشت:درپی اعلام گزارشی مبنی بر مشاهده محصولات آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در نقاطی از شهر شیراز ، این کمیسیون با همکاری دستگاه های ذی ربط و معاونت غذا و داروی این دانشگاه، محل وقوع تخلف را به همراه بسیاری از اقلام محصولات آرایشی و بهداشتی کشف کرد.

سید محمد کاظم تدین، افزود: این شرکت متخلف که با نام اختصار (الف-ت-ک) در زمینه عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت داشت ،کالاهای خود را به صورت غیر مجاز و از مبادی غیربهداشتی وارد و در شهر شیراز عرضه می کرد.

وی بیان داشت:با توجه به لزوم پیشگیری از عرضه این محصولات غیر مجاز در شهر شیراز، واحد موصوف با اخذ دستور از مقام قضایی توسط دستگاه های مجری پلمب و اقلام کشف شده توقیف شد.

تدین با اشاره به این که به پرونده های تخلفاتی در این زمینه در محاکم قضایی رسیدگی می شود ، اظهار داشت: نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی باتوجه به وظیفه ذاتی خود با اعلام جرم علیه متصدیان شرکت یاد شده در شعبه 14 دادیاری دادسرای ناحیه دو شیراز، به دنبال اعمال قانون و برخورد با متخلفان هستند .

وی اظهار کرد : طبق اصول و موازین بهداشتی، واردات و توزیع محصولات آرایشی و بهداشتی، دارویی و درمانی، مستلزم سپری کردن مراحل قانونی و اخذ مجوزهای مربوطه است و این کار تنها از طریق مجاری قانونی و مجاز امکان پذیر است و عدول از این رویه نقض قانون، تخلف و حتی جرم محسوب می شود و با عاملان طبق قانون برخورد خواهد شد .

تدین از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر مجاز و غیر بهداشتی، با اعلام گزارش آن به مبادی نظارتی و دانشگاهی، فعالان این عرصه را درحفظ بهداشت و سلامت جامعه یاری دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد